The Sims 2 fråga.
Hej! Jag undrar om det går att få tag på The Sims 2 någonstans på nätet? Jag skulle verkligen vilja spela det då man hört att det är det bästa Sims spelet någonsin och så ser det väldigt roligt ut fastän det är 20 år sedan det kom. Om ni vet var man kan få tag på det någonstans tveka inte att skriva det här i gruppen!
Ha en trevlig Söndag på er!
#0: Vad jag vet går det inte att få tag på lagligt över nätet längre, men jag kan kolla runt!
Annars är din bästa chans att kolla på olika sidor som säljer begagnade spel (bland annat Tradera) för folk säljer sina gamla The Sims 2-spel där ganska ofta och det brukar inte vara speciellt dyrt heller. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1: Tack för ditt svar! Och ja man får nog kanske kolla på Tradera och såna sidor där de säljer begagnade spel. Dock så går det väl inte om man inte har något skivuttag på datorn?
#2: Nej, då blir det problem är jag rädd. :(
#2: En extern cdrom läsare kostar inte många hundralappar. 😊
// Harley
Jag hittade det här för Mac:
https://apps.apple.com/se/app/the-sims-2-super-collection/id883782620?mt=12
Jag har ingen aning om hur (eller om) det fungerar då jag aldrig använd en Mac, men det var det enda jag lyckades gräva fram. Det är inte alla expansioner och prylpaket, men det är ett lagligt sätt att få tag i The Sims 2 på. Om man har Mac.