The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 258 ggr
91Marran
1

Legacy edition har slutat fungera.

Jag får inte igång mitt The Sims 4. Står att legacy edition har slutat fungera. Det fungerade den 11 november om jag minns rätt. Laddade ner ett spel idag och efter det så fungerar det inte. Har provat att reparera, men det hjälper inte. Vad kan jag göra?

Mvh
Mig

91Marran
1

Valde att spela utan legacy och då fungerade det.

Mvh
Mig

Mitchika
0

#1: Skönt att det fungerade, men konstigt att det skulle börja krångla helt plötsligt. Vad var det för spel du laddade ner?

Använder du Legacy Edition kan du bara spela med expansioner, Game Pack och Stuff Pack som släppts före oktober 2019. Allt som släppts efter det kommer inte fungera med det. Jag vet inte riktigt hur det fungerar i praktiken, men även om man köper nyare spel så tycker jag inte det borde påverka Legacy Edition.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

91Marran
0

Laddade ner första husdjuret. Då vet jag varför det inte fungerar. Tråkigt för jag hade en rolig familj som jag ville spela vidare på. Nu kom mina gamla familjer fram från innan jag hade legacy. Så alltid något positivt.

Mvh
Mig

Mitchika
0

#3: Fast Första Husdjuret släpptes i mars 2018, före oktober 2019. Så det borde fungera ihop med Legacy Edition. Märkligt..

Får jag fråga varför du bytte till Legacy Edition från vanliga versionen?

91Marran
0

Jag gjorde det för att det kom upp ett meddelande om att jag skulle göra det för att jag har Windows 7.

Mvh
Mig

Mitchika
0

#5: Aha, okej. Jag har också Windows 7, men jag kör vanliga versionen ändå. Dom få enstaka problem jag haft är knappt märkbara så jag tycker att det fungerar. Händer inget värre så fortsätter jag köra på tills det är dags för ny dator med Windows 10. :)