The Sims iFokus

The Sims

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 205 ggr
Mitchika
4

Sajtvärden flyttar!

Min aktivitet har varit lite låg på sistone inne på iFokus och det beror på att min flytt kommit allt närmare och imorgon är det dags!

Jag har flyttat några gånger under tiden som jag varit Sajtvärd och Medarbetare här på iFokus, men det här blir min största och längsta flytt någonsin så jag vet inte när jag kan vara tillbaka "i full styrka" så att säga. Jag räknar med att vara någorlunda på plats med allt runt den 25:e januari, men jag kan inte ge några garantier.

Dock kommer jag inte vara helt försvunnen tack vare modern teknologi! Jag kommer smyga in och kolla läget via telefonen samt en dator jag kommer stjäla från saken som är så snäll att den låter mig och mina djur bo hos den gratis tills mina möbler är på plats, men jag kommer inte kunna vara aktiv som jag brukar och inte vara till någon större hjälp i trådar och dylikt.

Förhoppningsvis imploderar inte sajterna medan jag är borta! Ha det bra allihopa tills jag är på plats igen! (och gärna efter det också) :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Maleficum
2

Lycka till med flytten!

Har ju själv flyttat från Stockholm till Skåne och sen från Skåne tillbaka till Stockholm (med massor av djur och akvarium) så vet att det kan ta ett tag innan man är helt installerad.

Hade turen att mamma och pappa kunde inhysa och ta hand om de flesta djuren under några veckors tid så det underlättade.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
1

#0: Stort lycka till med allt! 🥳
(Håller tummarna att mitt fjäskande till diverse högre makter gjorde nytta.)

Ser fram emot din återkomst, både här på forumet och i diverse spelvärldar.

// Harley

Mitchika
0

#1: Tack så mycket! :D

Herrejösses, ja. Det blir väl ungefär samma sträcka för mig (drygt 65 mil) och jag tycker det är jobbigt nog. Dessutom gick ett terrarium sönder så dom första dagarna där kommer spenderas med att leta nytt åt gammelödlan. Kul, precis vad jag önskade mig!

Jag har turen att bli inhyst med djuren hos favoritsaken i närheten tills dess att alla mina prylar anländer mot slutet av veckan. :D

#2 Tack igen! 😍
Än så länge ser det hoppfullt ut! :D

Tack, det gör jag också. Jag saknar spelvärldarna!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Marbi
2

Lycka till med flytten. Var ett tag sen jag flyttade sist men vet hur jobbigt det är innan man kommer igång på nya stället.

Amephyst
2

Jag kanske vill smälla av en bomb medan du är borta… 🐱‍👤

Nej, men lycka till med flytten och stressa inte för vår skull 😁 Det tar ett litet tag innan man kommit på plats igen med allt nytt.

SimsBrooke
0

Lycka till med flytten :D Jag håller ställningarna då jag är hemma och är sjuk. =(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke