The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 169 ggr
Zarahh458
0

Cc går inte i sims 4

Varenda gång jag försöker ladda ner cc så kommer det inte in på sims även fast jag har lagt cc i mods filen. När jag öppnar sims 4 så sätter jag på "aktivera eget innehåll och mods, sen så säger den ju att man måste starta om för att det ska funka. Men varenda gång jag gör det kommer det alltid upp en ruta där det står "Moddar Avstängda"

Jag vet verkligen inte varför ): Tacksam för svar! c:

Mitchika
0

Har du testat att reparera The Sims 4 i Origin och därefter provat att aktivera moddarna igen?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Zarahh458
0

#1: vad menar du med att reparera? Menar du att liksom ladda om sims 4 igen? För det tror jag jag inte har försökt än.

Mitchika
0

#2: Om du stänger ner The Sims 4 och öppnar ditt spelbibliotek i Origin så kan du högerklicka på The Sims 4 och få upp några alternativ. Ett av alternativen heter "Reparera" eller "Reparera spelet" och klickar du på det så kommer Origin att gå igenom ditt spels filer för att se om något har blivit fel, korrupt eller saknas till exempel och åtgärda det. :)

Är det orsaken till att CC inte funkar i ditt spel så kommer det att lösa problemet.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Zarahh458
0

#3: Okej tack så mycket! (: Jag ska prova det nu på direkten!

Zarahh458
0

#3: Nej det gick inte ): Det kom upp samma ruta igen ): Jag har kunnat haft mods/cc på min förra dator, men inte på den här ): (Jag har ASUS)