Tips: Paranormalt Stuff Pack
Vill tipsa er som funderar på att utöka erat ''Sims-bibliotek'' lite och inte testat detta! Jag satt med gåshud och hela spelet fick en helt ny innebörd! Det blev liksom något utöver det vanliga minst sagt!
Om ni redan har detta stuff pack, vad tycker ni om det? Är ni lika imponerade som jag?
Gud vad kul att du tyckte om det! :D
Jag har inte köpt det än och kommer inte kunna köpa det på ett tag på grund av att datoreländet gått sönder och är inne på reparation. Så inget The Sims i sommar för mig.. :(
Vad gillade du mest? Var det ett speciellt ögonblick eller händelse som triggade gåshudskänslan? :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1: Stackars dig att inte kunna spela!
Det blev särskilt spännande första natten när alla vaknade av kusligheter och även första seansen! Lite kul (och spännande) var också när gastarna skrämde första grannen som ville hälsa på! Dessutom ingår fin inredning och paranormala prylar!
#2: Åh, jag gillar paranormala prylar och jag skulle älska att ha vaktspöken som skrämmer bort irriterande besökare och grannar som tycker att min tomt är en bra plats att hänga på. Särskilt den där förbenade välkomstkommittén.. den får spökena gärna jaga bort. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot