The Sims iFokus

The Sims

Läst 142 ggr
sp0ngeb0b
0

Stänga av telefonen

Jag håller på med 100 baby challenge, och håller fasiken på att bli galen av alla inkommande samtal! Barnens pappor och syskon ringer H E L A tiden!! Både för att småprata och bjuda ut på dejter osv. Jag avböjer alltid allt för jag har ju inte tid för sådant heller. Jag har sett att man kan stänga av ljudet på telefonen men man märker ju att det ringer ändå (så för mig som spelar utan ljud blir det sak samma), och dessutom sätter ljudet på sig igen efter ett tag. Går det att stänga av helt för inkommande samtal? Snälla hjälp en stackare som håller på att få stressammanbrott 😅 det gäller TS4

Mitchika
0

I vanliga spelet utan mods, så nej. Då går det inte att stänga av telefonen alls, tyvärr. Jag förstår dig, dessa samtal är fruktansvärt irriterande i längden.

Med mods så verkar det variera lite. MC Command Center verkar ha en funktion som stänger av SMS:en från telefonen när telefonen är tystad. Jag vet inte hur det fungerar i praktiken eller om det är ett alternativ, men jag har aldrig provat så jag vet inte vad för skillnad det faktiskt gör.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot