The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-4
Läst 123 ggr
[RiverBloe]
2

Översatta utmaningar och moddar!

Hej hopp!

River heter jag, ny här på forumet, kul att se att det är aktivt!
Jag har precis startat en sida där jag översätter utmaningar från engelska till svenska, så ta gärna en kik! riverbloe.se heter den. Kommer även att dela eget innehåll jag gillar och använder, såväl som moddar jag översatt i framtiden så fort jag får till det!

Tänkte om ni har utmaningar eller moddar som ni vill ha översatta så får ni gärna skicka dem min väg, roligare att översätta sånt som andra vill läsa, tänker jag!

Ser fram emot att bli en del av forumet!

Hej! Jag heter River och jag älskar The Sims 4. Här delar jag utmaningar och moddar som jag har...
  • Redigerat 2021-09-02 23:36 av [RiverBloe]
Mitchika
0

Hej, River och varmt välkommen hit! Vilken kul idé och vilket roligt projekt du har kommit på. 😀

Jag kikade in på din sida och läste lite om Zodiak-utmaningen. Den hade jag aldrig hört om innan och den verkar riktigt kul! Bra att du varnar på din sida att det kan dyka upp moddar som inte är barnvänliga och från 18+, då The Sims iFokus är en sajt för alla åldrar. 😄

Du får hemskt gärna posta saker här på sajten också om du känner för det! 😀

Jag ska se om jag kommer på någon utmaning som vore kul att ha översatt. I skrivande stund kommer jag inte på något direkt..

Återigen, välkommen! Kul att du hittade hit. 😄

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[RiverBloe]
0

Ja men tack så mycket Mitchika!

Försöker ju hitta de där lite mer obskyra titlarna. 😁
Moddar går också bra att komma med förslag om, alltid kul att ha det på svenska om man spelar med sådana.

Hur många aktiva skulle du säga att det är på thesims.ifokus? Vore spännande att veta!

• Redigerat 2021-09-03 11:11 av [RiverBloe]
Mitchika
0

#2: Det är väldigt svårt att säga då det varierar väldigt mycket beroende på tid på året, vad som händer med spelen och dylikt.

Sajten är inte lika aktiv nu som den var för till exempel 9-10 år sen, men tiderna förändras och det kommer och går i vågor.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[RiverBloe]
0

Jag förstår, kul att det fortfarande är aktivt i alla fall! 😄