Frilandstillverkare
Halloj!
Tänkte nu testa frilandstillverkare igen eftersom dom hade gjort en uppdatering så det skulle funka. Men icke, första uppdraget: tillverka en matta. Chatta med klient gick utmärkt, tillverka mattan gick utmärkt, men att skicka iväg den, det gick men uppdraget slutfördes aldrig. Fick pengar så mycket som mattan var värd. Testade att reparera spelet men funkar ändå inte. Någon annan som vart med om liknande? 😕
Hur skickar du iväg mattan?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1: trycker på datorn -> frilansare -> skicka produkt till kund
Jag tog ett uppdrag med en matta, men den var så stor så den hamnade i hushållets katalog, kunde inte lägga den i simmens. Därför jag fick välja via dator 🤔
Ser att du skriver att uppdraget slutföljdes aldrig. Vad hände? Fick du inget svar från beställaren? Det brukar komma uppe till höger på skärmen där andra händelser dyker upp. Ligger uppdraget kvar oavslutat eller kan du välja ett nytt?
Råkade ut för det här när min sim jobbade med att styla andras hem och då fick jag slänga uppdraget och börja med ett nytt. Jag tror det var en bugg som dom rättat till nu. Kanske det här är en bugg också.
Det kom upp en ruta där kunden tackade för hjälpen o fick som sagt betalt för hur mycket mattan var värd med uppdraget låg kvar. Den ville inte bocka i att jag skickat mattan till kunden 🤔 kastade o testade igen men samma problem 😕
Det måste vara en bugg. Antagligen för att du var tvungen att skicka den via datorn för att den inte rymdes i din sims katalog. Förhoppningsvis kommer dom att fixa det snart.