Husdjur. Var är de?
Har köpt packet med husdjur och nu har jag letat runt men hur sjutton skaffar man en hund eller katt?
Antingen skapar du dem när du skapar hushållet eller adopterar via telefon om jag minns rätt 😊
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Är du säker på att det är hundar och katter, inte mitt första husdjur ( eller vad det nu heter)?
Annars, testa som #1 sa
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Life is not easy, who said it was?
#2: Jag skaffade paketet med husdjur. Mer vet jag inte.
#3: Det finns två olika paket. Ett expansionspaket som heter "Hundar och Katter" och det är den som innehåller hundar och katter.
Det finns ett annat paket, ett stuff pack/prylpaket, som heter "Första husdjuret" och det innehåller inte hundar och katter utan bara extra prylar till hundarna och katterna om man redan äger "Hundar och katter" samt ett akvarium med smådjur.
Så har du köpt "Första Husdjuret" så har du inte hundar eller katter i spelet. Du behöver köpa expansionen "Hundar och Katter" för att ha dom i spelet. Kolla upp vilken det var du köpte.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#4: Jag köpte expansion "Hundar och katter".
#5: Då är det precis som folk har skrivit ovan tidigare. Antingen skapar du en hund eller katt i Skapa en Sim eller så adopterar du dom via telefonen.
Kan du inte göra något av detta så har något blivit fel och jag rekommenderar att du först provar att reparera spelet i såna fall.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows