The Sims iFokus

The Sims

Etiketterthe-sims-4spelhjälp
Läst 204 ggr
Nephi
1

Fryser till döds

Någon som har en ide hur jag kan få simmarna att sluta frysa till döds i bassängen?
Har förlorat 2 av mina simmar samt 2 grannar för att dem tagit sig en tupplur på en av madrasserna under vintern (har årstider och island living) 😅 Förlorade nästan ännu en, men fick henne att gå in och värma sig i sista sekunden. Har ingen lust att stänga av den egna viljan men kan samtidigt inte hålla koll på dem alla på samma gång 🙄

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Liz85
2

#0: Nu förstår jag varför det händer saker som folk undrar varför Gud låtit det ske. Han kan ju inte hålla koll på vad alla människor i världen gör.

Ett gäng simmar är baraen bråkdel av det… 🤣

• Redigerat 2022-02-05 14:15 av Liz85
Maleficum
0

Går det att sätta staket runt poolen under vintern så de inte kan ta sig dit? Eller går det att ändra så de har varma kläder på sig istället för baddräkter? (Var länge sen jag spela med gubbarna så minns inte hur det är när det kommer till att välja kläder för olika tillfällen så det kanske inte ens funkar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Signur123
0

Det kanske funkar att ta bort stegen? Jag vet inte om simmarna är tillräckligt smarta för att komma på att man kan gå i utan stege, men jag skulle gissa att dom inte är det. Du skulle kunna lägga den i Hushållskatalogen och sätta dit den igen när det är tillräckligt varmt för att bada. 🙂 Om det inte funkar så tycker jag att du ska göra som Maleficum sa. Bygg ett staket runt poolen. On det går på något annat sätt vet jag inte.

Marbi
0

Staket är nog det som skulle kunna fungera. Att ta bort stegen gör ingen skillnad eftersom dom kan hoppa i ändå.

SimsBrooke
0

Det finns en tomt egenskap som heter Bergvärme(jag kommer dock inte vilket pack detta kommer med) men kolla det!

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke