Tomt Problem
I värden Magnolia Promenade så har jag ett problem med en av tomterna som är 20x20 vare gång jag laddar ner en butik från galleriet på den tomten så stänger spelet ned sig själv och jag måste starta om spelet igen och jag har reparerat spelet men problemet finns fortfarande kvar
Ett gott skratt förlänger livet
Är det samma butik du provar med hela tiden eller prövar du olika? Vilken av tomterna är det?
Tomten är den som EA har satt ut JF&S konfektion på när man startar en ny fil och jag har testat med flera butiker från Galleriet
Jag testade själv och öppnade en spelfil jag har. Raderade tomt/hus JF&S konfektion och sen sökte jag igen en butik i galleriet, angav tomtstorlek och typ på höger sida först för att göra det enklare, och sen laddade jag ner butiken. För mig var det inga problem alls.
Du kanske ska reparera ditt spel och se om det hjälper.
https://thesims.ifokus.se/discussion/1405566/reparera-spelet
Jag testade på en annan sparfil ladda ner till samma tomt och det funkar kan det vara just den sparfilen som är korrupt?
Det är mycket troligt att sparfilen är korrupt så det är ju himla bra att spelet säger ifrån.
Hej igen har ett annat tomt problem med en av lägenheterna
Vare gång jag ska spel i Medinaateljéena 920 så måste jag låsa ytterdörren så att bara hushållsmedlemmar kommer in annars kliver främlingar in i lägenheten och tar för sig av allt i huset det har nu nyligen också spridit spridit sig till andra tomter också dock har jag inte stöt på det i de andra två lägenheterna i Medinaateljéena.
- Redigerat 2022-11-27 23:01 av LottaV