The Sims iFokus

The Sims

Läst 140 ggr
rabbitlarsson
0

Pengar fusk

Hej! Jag har testat ett pengar fusk som inte fungerar. Igår när jag skulle flytta in mina simmar kom rutan under upp men när jag skrev något stod det att det inte funkar. Har ni några pengar fusk som ni vill dela med er av?😊

Mitchika
2

Dom vanligaste pengafusken är:

kaching
rosebud
motherlode

kaching och rosebud ger båda ditt hushåll 1000 simdaler, medan motherlode ger ditt hushåll 50 000 simdaler.

Det mest användbara pengafusket för mig är dock "money"-fusket. Det kan krävas att man aktiverar "testingcheats true" först innan det fungerar. Man öppnar fuskrutan och skriver in:

money 0

Om du skriver in fusket på det viset kommer ditt hushålls tillgångar att ändras till 0 och alla deras simdaler försvinner. MEN! Om du ersätter 0 med vilken annan siffra som helst så kommer ditt hushålls tillgångar att ändras till den siffran du skrev in. Mycket snabbare och smidigare än att skriva in motherlode tio gånger, till exempel. 😀

Det är också ett bra sätt att a bort alla pengar från hushållet om man vill göra en legacystart eller annan form av utmaning.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

rabbitlarsson
0

#1: Tack för tipset.😁

[Moon AppleGrey]
0

#1: vad för slags fuskruta är det då?

Har aldrig spelat med några fusk/mods, men skulle vilja testa ett legacy med 0 simdaler.

• Redigerat 2022-06-05 23:18 av [Moon AppleGrey]
Mitchika
1

#3: Fuskrutan öppnar du genom att hålla in CTRL, Shift (ovanför CTRL) och C-tangenten samtidigt. Skriv in fuskkoden i rutan och tryck på Enter efteråt för att aktivera fusket. Du stänger fuskrutan sen på samma sätt sedan (CTRL, Shift, C) eller genom att helt enkelt trycka på Escape. 😀

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

• Redigerat 2022-06-05 23:33 av Mitchika
[Moon AppleGrey]
1

#4: fattar inte varför, men fick ingen avisering för ditt svar. 😅

Tackar! Ska testa det senare. 😃