Hur fint är inte Midnight Hollow??
Hallå! Nygammal i dessa kretsar, jag heter Elise. Jag laddade impulsivt ner Midnight Hollows igår och blev ögonblickligen fullständigt kär i de gotiska husen och den skräckinjagande blodröda himmeln jag fick uppleva dag 1 med min karaktär Nim.
Jag har fotat sjukt mycket och ville visa er några favoriter! Dessutom vill jag i framtiden försöka skriva lite om hur det går för Nim och mitt egentligen första försök på en legacy, så stay tuned för det.

Hej där! Välkommen hit eller välkommen tillbaka, vilket som än passar in bäst. 😄
Gud ja, visst är Midnight Hollow underbart!? Det är en av mina absoluta favoritvärldar i The Sims 3. Fullständigt magisk! 😍🥰
Jättefina bilder och vad spännande att förhoppningsvis få läsa om Nim och hur det går för er. 😀
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#1: Tack så mycket! Jag var online här för några år sedan och jag minns att jag var förtjust i att läsa om vad du hittade på för kul med dina legacy challenges. Superkul att du fortfarande är kvar!
Jag tror att Midnight Hollow verkligen kan bli en topp tre av alla världar jag har spelat. Åtminstone kan jag inte komma på någon annan värld som gjort ett så stort första intryck på mig.
Och tack, jag är supertaggad på att skriva och framför allt att upptäcka Midnight Hollow i takt med att jag spelar ^^
#2: Nej, vad kul att höra! Tack så mycket och roligt att du är tillbaka! 😄🥰
Jodå, jag har hänt här på iFokus i 15 år och jag lär inte försvinna i första taget. Jag har inte tröttnat på The Sims än. 😅
Jag förstår verkligen hur du känner. Den sticker verkligen ut från mängden och världen har så mycket personlighet i nästan varenda del av den. Allt från husen och invånarna till designen av själva världen, för att inte nämna det röda… 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows