Vad menar du med egenskapspoäng? Vilket spel? Är det varulvarna du vill fuska med? 😀
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
- Redigerat 2022-06-21 10:04 av Mitchika
Okej, jag är ledsen, jag försökte skriva in ett fusk på sajten, men det lyckas tyvärr inte. MarkDown-formatet i inläggen tillåter inte att det görs korrekt och jag vet inte riktigt hur jag löser det för stunden. Återkommer!
- Redigerat 2022-06-21 10:13 av Mitchika
Sådär, var inte jättesvårt att fixa!
Om det är varulvarna du menar, så är det enda fusket jag hittade ett fusk som ger din varulvs mer varulvs-EXP, vilket gör att varulven kommer att öka i rank/level och varje gång den gör det så får den fler egenskapspoäng. Detta fungerar även när varulven har nått Apex-rank. Aktivera "testingcheats true" och skriv sedan in:
Men byt ut # mot en siffra för hur mycket EXP du vill att varulven ska få. Till exempel 10 eller 100. Det skulle i såna fall bli:
Jag har inte provat fusket själv, så jag vet inte hur eller om det ens fungerar, men det har liknande upplägg som tidigare fusk så det bör göra det. Jag vet inte hur mycket som krävs för att mätaren ska fyllas och varulven "levla upp" men du kan prova dig fram och se. 😀
- Redigerat 2022-06-21 10:18 av Mitchika