The Sims iFokus

The Sims

Etiketterthe-sims-4teknisk-hjälpfusk
Läst 117 ggr
Alviz
0

Kan inte fuska

Hej!
När jag har fått upp fusk-sökrutan och jag ska skriva in "koder" då står det "kan inte verkställa kommando". Varför står det så?

Mitchika
0

I vilket läge försöker du fuska? Direkt när du startat ett nytt spel och håller på att flytta in ett nytt hushåll?

Vilka fuskkoder försöker du använda? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Moon AppleGrey]
0

#1: har samma problem, kan inte få rutan att bli "on".
försöker jag direkt när jag startar ett nytt spel så säger den bara "unable to execute command", och försöker jag efter att man flyttat in i ett nytt hushåll, så händer det inget alls.
förstår inte vad jag gör för fel?

edit: löste problemet nu. gick att göra det i byggläget.

dock undrar jag på detta med att ha permanent vinter, är säsongerna möjliga att få så via ett fusk eller är det mods man behöver för det?
skulle vara kul att kunna ha en evig vinter…

• Redigerat 2022-08-06 05:33 av [Moon AppleGrey]
Mitchika
1

#2: Skönt att det löste sig! Jag kan söka runt lite och se om jag hittar något svar på det. Jag löste evig vinter genom att låta simmarna bo på en plats där det alltid är vinter.

I tidigare spel har vi kunnat göra det (åtminstone i The Sims 2) men jag vet inte om fyran tillåter det.

[Moon AppleGrey]
0

#3: ja, precis.
ah, okej på det viset. ^^

Mitchika
2

#4: Jag har inte testat några av dom här fusken själv, men jag tror att dom kan fungera:

https://www.ign.com/wikis/the-sims-4/Seasons_Cheats

Finns ett fusk där som gör att du kan ställa in årstiden. Om du spelar med långa årstider på och använder det fusket för att återställa årstiden igen när den når sitt slut så kan det nog bli som att spela med permanent vinter, till exempel?

These cheats were discovered by a Twitter user who goes by TwistedMexi. Cheats listed here must be typed exactly as written but can be highlighted, copied
[Moon AppleGrey]
0

#5: tack. Får kolla det senare. 🙂