Sims 4 moddar / eget innehåll på svenska
Hej.
Jag har börjat översätta moddar till The Sims 4, och jag är nyfiken på att höra ifrån svenska spelare själva vilka moddar de skulle vilja ha på svenska. Så ni kan väl kommentera och berätta? Det kan vara en viss kreatör, eller en mod/eget innehåll av vilken art som helst. Spelar ingen roll hur stor eller liten.
Tänkte är alltid kul med lite inspiration, och att faktiskt översätta sånt som folk kommer vilja använda i sina spel.
Tack på förhand!
Hej. Det är jag som startat tråden, bestämde mig för att byta användarnamn. Det hade varit kul med svar, vill gärna översätta moddar som folk faktiskt spelar. Eller är det så att ingen här spelar med moddar, eller kör ni på engelska kanske?
Jag personligen gillar LittleMsSam's moddar. Dock är nog några redan översatta till svenska, så hon har nog nåt system för översättningen där. I övrigt spelar jag rätt lite med moddar så har inga fler förslag tyvärr 😊 Men kul grej!
#2: Hej du! Ja, hon har en eller ett par som redan översätter åt henne, men inte allt, hehe. Så tack för svar!
#1 Om du fortfarande håller på med det. Kan man översätta MCcommand? Om inte den redan finns översatt🙃