The Sims iFokus

The Sims

Etiketterspelhjälpfuskmods
Läst 53 ggr
[Anonym.anony]
2022-10-05 19:07
0

Mc mod

Hej, jag vill ladda ner MC mod till mitt Sims 4.
Jag har sökt och testat ladda ner en ful men det funkar ej, hur gör jag?

Calcifer
2022-10-05 19:58
1

Är det rätt version av moddet till rätt version av spelet?
De flesta mods kommer ut i olika versioner, beroende på vilka spel eller packs det är anpassade för. Man måste vara noga med att man väljer rätt. Sen också att man lägger det i rätt folder, och sen att man godkänt mods och liknande i menyn i sims (som kan kräva att du startar om spelet innan du kan köra igång).

Så kort och gott, vi behöver nog lite mer info om vi ska kunna hjälpa på ett bra sätt. :)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Mitchika
2022-10-06 02:11
0

Vi har en gammal artikel här på sajten om hur man installerar mods och eget innehåll. Den gäller fortfarande och även för MC Command Center, om det är den modden du menar. 😀

https://thesims.ifokus.se/discussion/1461595/installera-eget-innehall-(the-sims-4)

Har du kommit ihåg att aktivera eget innehåll, moddar och skriptmoddar i spelet efter att du lagt in modden?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Är du en simsspelare som letar efter ett forum som du kan diskutera de populära The Sims spelen? Då har du hittat rätt! Välkommen in att diskutera med andra simsgalna personer.
[Anonym.anony]
2022-10-06 20:11
0

#2: ja precis den modden, glömde vad den hette men det är den iallafall.
Imorgon (troligtvis) kommer jag försöka installera den. Men tack för hjälpen, återkommer om jag behöver mer hjälp