The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
LĂ€st 87 ggr
Herveaux
11

Tack hörrni! 💚

Ett stort tack till alla ni som delar med er av era historier och utmaningar hÀr pÄ sajten!
Det Ă€r sĂ„ jĂ€dra roligt att lĂ€sa och följa med pĂ„ era Ă€ventyr, framgĂ„ngar, missöden och bara allmĂ€nna "Hur tusan hamnade vi hĂ€r?!"-scenarion. 😂

Vet inte hur mÄnga timmar jag suttit hÀr och lÀst pÄ sajten under de senaste Ären.
Jag spelar inte the Sims sjĂ€lv, inte Ă€n iaf, men jag Ă€lskar att skriva noveller och det Ă€r sĂ„ fascinerande och inspirerande att se hur kreativa ni Ă€r bĂ„de nĂ€r det kommer till vad ni utsĂ€tter era simmar för och framförallt hur ni tacklar vad era simmar utsĂ€tter er för. đŸ€­

Jag skriver inte sĂ„ ofta hĂ€r inne men jag vill att ni ska veta hur mycket jag uppskattar det ni gör. Era trĂ„dar har varit ljuspunkten under en del annars dystra dagar. Tack! 💚

Ni som föredrar att bygga och dela med er av era mĂ€sterverk ska inte kĂ€nna sig bortglömda heller. Ni Ă€r sĂ„ grymt duktiga! KĂ€rlek till er ocksĂ„. 💚

// Harley

Mitchika
5

Awwww, tack sjĂ€lv! BĂ„de för dina fina ord och för att du Ă€r med hĂ€r och lĂ€ser och följer vĂ„ra med och motgĂ„ngar. Oerhört fint skrivet och extremt uppskattat, det dĂ€r gjorde min dag! đŸ˜đŸ˜đŸ„°đŸ„°đŸ„°

SajtvĂ€rd för PokĂ©mon iFokus och The Sims iFokus đŸș

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Moon AppleGrey]
4

HĂ„ller med, Ă€r vĂ€ldigt roligt att lĂ€sa folks simsberĂ€ttelser (speciellt under de stunder man sjĂ€lv inte orkar spela). 😊

Mitchika
1

#2: Och det Ă€r jĂ€tteroligt att lĂ€sa dina simsberĂ€ttelser nĂ€r du spelar ocksĂ„! đŸ„°

SajtvĂ€rd för PokĂ©mon iFokus och The Sims iFokus đŸș

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Moon AppleGrey]
1

#3: tack, roligt att du tycker det. đŸ˜đŸ„°