Kaos i Sims 2
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En vän rekommenderade denna video, och jag har skrattat en hel del. Är en youtubare som spelar Sims 2 och gör allt hans sim vill. Ni kan ju tänka er hur det går. Om man söker lite enkel underhållning och man förstår engelska så skulle jag rekommendera den!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Åh, CallMeKevin! 😁😍🥰
Han är en av mina favoriter, speciellt när det kommer till The Sims. Han har en jättelång spellista med videos om sin sim Jim Pickens (en kultledare) i The Sims 4 som började för många år sen och som bara blir mer och mer bisarr ju fler packs som släpptes till fyran. 😅
Han har gjort flera videos om The Sims 2, bland annat en serie om sig själv och så en origin story för Jim Pickens där hans barndom i The Sims 2 handlade om hur han levde med "mole people" i väggarna. Galet bisarrt. 😂
Han körde även nyligen en serie i The Sims 1, som han beskriver som det svåraste The Sims-spelet (med all rätta) och försöker uppnå det mest grundläggande i spelet med varierande resultat.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag har bara tidigare sett honom (okej, hört honom) i några spel med Jacksepticeye. Men när min vän rekommenderade honom så kände jag direkt igen rösten. :D
#2: Jag har sett/hört honom göra collabs med Jacksepticeye också, tycker att dom funkar riktigt bra ihop när det väl händer. 😄
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#3: Just nu kollar jag på när de spelar Raft ihop och skrattar så det gör ont i magen. 😂
Videon var ju jättekul! 😂
Kände inte till den youtubern sedan tidigare, men kommer att följa honom nu. 😁
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5: Samma här! Hade hört honom med Jacksepticeye, men visste inte att han streamade själv.
Här är han och Jack btw:
- Redigerat 2022-10-19 22:36 av Calcifer
#6: tack för videon, ska kika på den imorgon. 😁