The sims complete collection
Har du tillräckligt med rum på datorn för spelet?
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Har 80,5 GB ledigt så känner de borde räcka..
FridaCatEagle
Kan minnas fel, men har för mig att man kan få den typ av fel med medier man installerar från är korrupt, t ex en CD/DVD som är repig eller har flottfläckar.
Mvh // Johan
Kollade skivan nu och den har några repor faktiskt.. synd….. jag va så glad att jag äntligen hittat den😢
Vet någon om nåt annat jag kan göra ifall det inte är det som är felet?
Eller vet någon hur man kan få tag på en billig/gratis kopia?😅
FridaCatEagle
Om det är första sims du pratar om kan det också vara det som är felet. Jag laddade ner Sims 2 när det var gratis genom EA och det var ett jäkla gissel att få till det. Äldre spel är liksom inte gjorda för nyare datorer.
Om du har kvar licensnyckel, som ofta står skriven på boxen eller fodralet, kan man ibland få en digital nedladdning istället. Jag gjorde det med Spore och Sims 3 som vi köpt till PC men fick ladda ned och spela på Mac.
EA har varit bra med sånt, åtminstone förr i tiden.
Mvh // Johan
Om du köpt spelet, via skiva, så tror jag absolut att du kan kontakta EA och se om du kan få en digitalnedladdning istället.
Ska testa det, tack(: återkommer hur det går
FridaCatEagle
Personen jag kom i kontakt med verkade inte alls förstå mitt problem, skickade endast en länk till en artikel om hur man löser in spelkoder på origin/EA play.
Fick alltså inget fungerande svar.
Vet någon hur man kan få en billig/gratis kopia av The sims ultimate collection antingen digital eller fysisk? Vore mycket tacksam🙏
FridaCatEagle
#9: Lagligt och alltså vad vi får rekommendera genom iFokus är att göra det via EA och betala för det. Jag har ingen aning om vad kompletta samlingen för originalet av sims kostar nu. Tvåan kom ut gratis för några år sedan vet jag, men vet inte om det fortfarande är gratis eller bara var under en tid.
Men annars ber du medlemmar av iFokus att hjälpa dig bryta mot lagen och det är det knappast någon här som är villig att göra.
Är inte Sims 4 gratis nu eftersom dom är mer intresserad av att sälja expansion pack som släpps löpande?
Kanske borde kör det istället.
Mvh // Johan
#11 Ja absolut jag har redan alla Sims spelen, är bara sugen på lite nostalgi.. Tänkte att någon visste hur man gjorde ksk
#10 Ja precis, menar inte att ladda ner något olagligt, men med tanke på att EA inte längre säljer The Sims complete collection ville jag fråga. I så fall måste man ju köpa begagnat, tänkte om någon har nåt tips osv
Men tack för all hjälp iaf(:
FridaCatEagle