The Sims iFokus

The Sims

Etiketterthe-sims-4världskaparverktygetts4allmäntsims-4
Läst 83 ggr
LampKnapp1
2023-02-19 19:01
0

Rabatter

Hur skapar ni snygga rabatter i the sims 4? Jag har försökt men aldrig lyckas få till något snygg eller någon som jag gillar. Just nu håller jag på med en gård och den ska ha väldigt mycket blommor är planen iallafall. Är det någon som har tips?

Marbi
2023-02-20 08:28
0

Sök inspiration på nätet, t ex som bilden jag bifogat. Använd bb.moveobjects så kan du placera blommor och annat du vill dekorera med närmare varandra så att rabatten ser fylld ut.

Bilden borttagen och ersatt med en länk till inspirationsbilder som Marbi bifogade i en annan kommentar:

https://www.blomsterlandet.se/tips-rad/tradgard/tradgardsinspiration/rabattforslag/

Få tips och inspiration till hur du kan plantera din egen drömrabatt. Med hjälp av skisser och växter kan du enkelt plantera din egen rabatt efter tycke och smak.
  • Redigerat 2023-02-21 09:01 av Mitchika
Mitchika
2023-02-20 09:52
0

#1: Är det där din bild eller är det en bild som upphovsgivaren gett tillstånd till andra att återpublicera fritt? Annars måste jag ta bort den.

Länka hellre till bilder du vill visa eller sidor med bildförslag till trådens ämne för att undvika upphovsrättsproblem. 😀

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

LampKnapp1
2023-02-20 18:05
0

#1 Jag har bb.moveobjects igång men det blir ändå inte bra. Jag kan försöka hitta en bild på en av mina rabatter

LampKnapp1
2023-02-20 18:07
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är en rabatt jag har gjort. Jag tycker att den ser stökig ut och ful. Det är ett ganska tydligt exempel på hur det ser ut för mig.

Marbi
2023-02-21 07:54
1

#2 Ber om ursäkt. Det är inte min bild och jag kommer inte ihåg var jag hittade bilden. Har en länk här som man kan lägga in i stället och ändra i texten, Försökte ändra själv men det gick inte.

https://www.blomsterlandet.se/tips-rad/tradgard/tradgardsinspiration/rabattforslag/

Få tips och inspiration till hur du kan plantera din egen drömrabatt. Med hjälp av skisser och växter kan du enkelt plantera din egen rabatt efter tycke och smak.
Mitchika
2023-02-21 09:02
1

#5: Ingen fara, det är lätt fixat! 😀

Det går bara att redigera ett inlägg eller en kommentar upp till en timme efter att man själv har postat den. Därefter är det bara Sajtvärd och Medarbetare som kan göra det.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Marbi
2023-02-21 14:29
0

#4 Rabatten ser väldigt fin ut tycker jag. Jag har ingen talang alls för sånt och tycker inte att det är så roligt så jag gör så lite som möjligt.