Vad är oddsen?
Min sim och hennes pojkvän skaffade forskningsbebis. Dom hade inte superhög romantisk status men ganska hög vänskap. Ingen hade fruktbar och inte tomten heller. Ändå blev det tvillingar. Är detta sällsynt?
Romantisk status påverkar inte oddsen för tvillingar och inte heller vänskapsmätaren. Det enda som påverkar oddsen såvitt jag känner till är dom två alternativen du tar upp.
Jag har experimenterat lite med forskningsbebis och jag skulle säga att ungefär var femte gång som mina simmar gjorde det (jag laddade om för att få "rätt" bebis) så fick dom tvillingar. Dom hade inte heller fruktbar-egenskapen och inte deras tomt heller. Så oddsen för tvillingar verkar lite högre med forskningsbebisar än med vanlig graviditet, enligt mina erfarenheter! 😀
Om inte oddsen har ändrats i senaste uppdateringen. Just nu har jag två aktiva familjer där båda fick tvillingar via forskningsbebis-alternativet.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ok. Var lite jobbigt då det var första generationen i min not so berry challenge oxå. Ville bara få ett barn och så blev det två. Hon bodde liksom i ett jättelitet hus knappt att ett barn får plats🙃
#2: Yikes…! 😨😱
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot