Bygga containerhus
Hej jag skulle vilja testa och bygga ett containerhus i the Sims 4 eko liv men jag hittar ingen stans just det. Vart hittar jag det. Nån stans.
Containerhus är ingen speciell byggnad eller speciellt byggläge. Det är bara vanliga byggnader gjorda med väggverktyget i form av en eller flera containrar som man sedan lägger till tapeter, fönster och detaljer på för att få dom att likna containrar/containerhus.
Om du kollar i Evergreen Harbror så finns det ett containerhus där i mitten av Port Promise, "Fraktutsikten" tror jag den heter. Där kan du enkelt kolla upp vilka detaljer som använts så som tapeter, lister, golv, fönster och dörrar för att sen använda dom i ditt egna bygge med ditt egna containerhus. 😀
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Hej okej då vet jag. Jag bytte ut det hus till ett annat hus men vet hur det sog ut ungefär. Om man inte kan få tillbaka det huset
Var det ett hus i Evergreen Harbor som du bytte ut? I så fall kan du öppna en ny spelfil och leta rätt på huset i Evergreen Harbor och sen spara ner det i ditt bibliotek. Sen är det bara att ladda ner det huset i den spelfil du vill ha det i.
#3: hej .Ja det är det är där jag spelar nu. Jag får kolla på det lite senare i dag.
- Redigerat 2023-04-12 11:51 av Malin_annsofie