The Sims iFokus

The Sims

Etiketterthe-sims-4expansionersims-4
Läst 48 ggr
LampKnapp1
0

Vilka packs har du?

Som rubriken lyder, vilka packs har du? Vilket gillar du mest? Vilka vill du ha?

Marbi
0

Det är enklare att säga vad jag inte har. Av Expansionspacken har jag inte det senaste Växa tillsammans. Av Game packsen har jag inte Resan till Batuu och tänker inte köpa det heller om det inte blir extremt nedsatt pris. Jag har alla Stuff packs. Av kiten har jag bara några - Krimskrams, Ökenlyx, Blommande rum, Industriloft och Lantkök. Skulle eventuellt kunna tänka mig att köpa Badrumskrams.

Calcifer
0

Alla. :)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Mitchika
0

Om man inte räknar Kits så har jag alla packs. Expansion Packs, Game Packs och Stuff Packs. Kits har jag bara en handfull av.

Mina favoriter tror jag är Varulvar, Vampyrer, Magins Rike, Dags att Jobba, Studentliv, Hundar & Katter, Lantliv och Stadsliv. Det är lite för tidigt för mig att säga vad jag tycker om senaste expansionen. Alla dom jag listade är expansioner jag inte vill spela utan.

Jag tycker även väldigt mycket om många av dom andra som Föräldraliv, Årstider, Paradisö, StrangerVille, Eko-liv, Tvättstugeprylar, Skickligt Stickat, High School-åren, Vildmarken, Djungeläventyr och Snöiga bergen, men dom toppar inte favoritlistan. Jag vill ogärna spela utan dom heller.

Resten av alla paketen som finns är oftast helt okej i mitt tycke och tillför alla något bra, kul eller användbart till spelet, men dom hamnar inte bland favoriterna för min del.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows