The Sims iFokus

The Sims

Läst 76 ggr
LampKnapp1
0

Entreprenörsfärdighet

Min sim är en Nano-simfluencer, hennes befodringsuppgift är att uppnå nivå 2 i entreprenörsfärdighet. Jag fattar inte hur jag får den! Kan någon hjälpa mig?

Packs som ägs:
High school åren
Hundar och katter
Lantliv
Småbarn (stuff pack)
Helgdagar (det som är gratis)
Årstider
Stadsliv
Ökenlyx

PennyTrollet
0

Du kan göra saker och sälja dem.

LottaV
0

Du kan även spela instrument på de allmänna tomterna allt som du kärnar pengar får du entreprenörsfärdighet på.

Ett gott skratt förlänger livet

LampKnapp1
0

#1 och #2 tack för hjälpen!

Kristall1257
0

Jag tror även att den byggs upp när man säljer och gör liknande på second handen i high school, men jag är inte säker. Du kan ju prova.

Medlem i HBT, hållbar livsstil, hästar & ridsport, prepping, star stable och the sims.

~~~

LampKnapp1
0

#4 second handen? Vad ligger/är det?

Mitchika
0

#5: Jag tror butiken heter "Te-gagnat" eller något i den stilen och ligger i Copperdale, om det är den som #4 menar? Jag har inte varit där själv annat än för att göra modestilar, men det kanske går att sälja saker där också?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Marbi
0

Man säljer dom stilar man väljer ut i den butiken. Kanske är det det man får färdighet av.

Kristall1257
0

#5: Precis som #6 sa så menar jag tegagnat i copperdale. Den världen som man får med high school packet. Men som sagt, jag är inte 100 på att färdigheten byggs upp av det.

Medlem i HBT, hållbar livsstil, hästar & ridsport, prepping, star stable och the sims.

~~~

LampKnapp1
0

#8 Okej, får testa senare