Entreprenörsfärdighet
Min sim är en Nano-simfluencer, hennes befodringsuppgift är att uppnå nivå 2 i entreprenörsfärdighet. Jag fattar inte hur jag får den! Kan någon hjälpa mig?
Packs som ägs:
High school åren
Hundar och katter
Lantliv
Småbarn (stuff pack)
Helgdagar (det som är gratis)
Årstider
Stadsliv
Ökenlyx
Du kan göra saker och sälja dem.
Du kan även spela instrument på de allmänna tomterna allt som du kärnar pengar får du entreprenörsfärdighet på.
Ett gott skratt förlänger livet
#1 och #2 tack för hjälpen!
Jag tror även att den byggs upp när man säljer och gör liknande på second handen i high school, men jag är inte säker. Du kan ju prova.
Medlem i HBT, hållbar livsstil, hästar & ridsport, prepping, star stable och the sims.
~~~
#4 second handen? Vad ligger/är det?
#5: Jag tror butiken heter "Te-gagnat" eller något i den stilen och ligger i Copperdale, om det är den som #4 menar? Jag har inte varit där själv annat än för att göra modestilar, men det kanske går att sälja saker där också?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Man säljer dom stilar man väljer ut i den butiken. Kanske är det det man får färdighet av.
#5: Precis som #6 sa så menar jag tegagnat i copperdale. Den världen som man får med high school packet. Men som sagt, jag är inte 100 på att färdigheten byggs upp av det.
Medlem i HBT, hållbar livsstil, hästar & ridsport, prepping, star stable och the sims.
~~~
#8 Okej, får testa senare