Ladda ner mods the sims 4
Jag ska ladda ner "children/toddlers can die of anything" modden. Men hur laddar jag ner den? Inte i spelet, utan från början.
Jag har lyckats få den till mappen nu, jag hade missat det bara. Men hur gör jag så att jag kan använda den i spelet?
Jag har den första av dom två på, det står att den andra kan krasha spelet. Är det en skriptmod? (för isåfall sätter jag på den med)
Jag vet inte om det är en scriptmod eller inte, men om det inte fungerar med bara det första alternativet ikryssat (kom ihåg att du måste starta om spelet för att det ska aktiveras) så gissar jag att det är en.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har kryssat i det nu, och startat om spelet igen. Men nu ser jag att filen är borta från mods-mappen, fast jag vet att den var där förut. Jag ska testa att lägga den där igen.
Nu ligger den där, måste jag göra något mer för att det ska funka?
Jag har lyckats ladda ner den nu, ska bara ha ihjäl spädbarnet. Tack så jättemycket för hjälpen!
Nu har jag problem igen. Spädbarnets svält "känsla" eller vad man ska kalla det, är nere på noll. Det står "blir borttagen om: 0 min" men det händer inget.
Dessutom kan jag inte döda dom med fusk.
Jag lyckas inte, så jag struntar i det.
#8: Modden fungerar för småbarn och barn. Om du först åldrar upp barnet till småbarn så borde det fungera.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Tack!!!
Jag lyckas fortfarande inte. Alternativet kommer inte upp. Så jag bara raderar simmen istället.
- Redigerat 2023-04-26 18:50 av Signur123