The Sims iFokus

The Sims

Etiketterfel-och-buggar-med-speletövrigtthe-sims-4teknisk-hjälpspelhjälp
Läst 60 ggr
SallySun
0

Hushåll borta

Hej!

Skulle flytta en del av mitt hushåll till en annan tomt, insåg att dom inte hade några tillgångar så kunde inte köpa någon ny tomt till dom.
Klickade därför på krysset och försökte avbryta flytten, när jag gjorde det dök en inforuta upp och jag klickade på "ok" utan att läsa.
Efter det är simmarna jag försökte flytta med helt spårlöst borta, kollat i mitt galleri också men hittar dom ingenstans.

Någon som vet vart dom kan ha tagit vägen?

Kristall1257
1

Jag har inte superkoll, men om jag var du hade jag gått in på ”hantera värld” och gått in så att jag kan se alla hushåll i världen. De kan finnas på ”spelade hushåll” men vara ”utanför världen” (jag kommer inte exakt ihåg vad det heter men något i den stilen). Ifall de inte är där skulle de kunna vara under ”ospelade hushåll”.

Jag har för mig att mina simmar någon gång hamnat utanför världen av misstag, men jag förstår inte hur det skulle kunna ha hänt så jag är inte säker på att du kan hitta dem så. Men det är i alla fall värt att titta där.

Hoppas att det ordnar sig!

Medlem i HBT, hållbar livsstil, hästar & ridsport, prepping, star stable och the sims.

~~~

Sir Mia SWE
0

Hoppas du löst det?? En tidigare save, innan flytten, går ju att använda, är min tanke…