The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 3531 ggr
snurro89
0

Aneroxia - The sims 2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett litet videoklipp om aneroxia.

Flyttade inlägget till "02. Bilder/filmer" / Stephanie-D - medarbetare  

snurro89
0

Om de inte funkar o titta här klicka på länken "titta på Youtube" så borde de gå att se^^

Stephanie-D
0

Den var bra gjord, men också väldigt sorglig.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie-D
0

Här är ett till videoklipp om anorexia

http://www.youtube.com/watch?v=u_59D0O59Ls&NR=1

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

LinnB
0

Åh, vad hemsk den var.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Muzzy96
0

bara undrar… hur kan dom få anorexia?

Superstars
0

Det är som att fråga hur kan dom bli deprimerade. Oftast har anorexi med att göra med mental ohälsa,problem samt även mobbning om man skall nämna några! Det är ungefär samma sak som om man frågar..varför skär de sig. Problem,mental ohälsa samt mobbning. Det är mitt svar! Jag skar mig själv när jag var ung och man kom i en ond cirkel precis som en anorektier har kommit  in i sin onda cirkel. Så ni unga tjejer där ute som tänker på att banta. Banta kan ni göra när ni blir gammal. Man skall inte banta när man är ung.

Stephanie
0

#6 Haha, inte för att vara elak… Men menar hon inte hur just simmarna kan få anorexia..? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Superstars
0

Hmm jag vet inte! Jag tog det som om hon menade annars. Om hon menade simmarna så ber jag om ursäkt. Men jag antar att det är fråga om hackning när de får simmarna att bli anorexier. Skrattande

Tina-A
0

Dom får inte anorexi, om man inte ger dom mat och tränar mycket blir dom smalare för att tillslut dö av svält. Matar du simen kommer den inte låta bli att äta.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Muzzy96
0

#6 haha, nej jag menar på Sims :)