Dina simmar
I den här tråden tänkte jag att man kan berätta om de simmar man spelar med just nu. 
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Familj 1: två ungdomar, en är läkarkandidat och den andra är hennes chef. De är bästa vänner, funderar dock på att sparka ut chefen och låta den andra gifta sig. ^^
Familj 2: ett rikt ungt par, mannen jobbar som tjallare för polisen och kvinnan som organdonator (ganska nystartad familj).
Sen funderar jag på att göra en legacy också.
Har ganska svårt att hålla mig till en familj. 
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Min förra familj var ett par. Dom fick massa barn (6st). Sen gjorde dom sluta och mamman flyttade till ett jättelitet hus med alla barnen. :P
Min nya har jag knappt spelat, men jag orkar inte med henne för jag har precis startat den.
Men jag ska göra en tjej/kille som ska leva på att snylta och sno saker av andra simmar :P (Har sims 3.)
//Elin
Jag har ett par som hade 2 barn sen innan och fick precis trillingar! Så nu är det 1 barn och 4 är småbarn och springer runt överallt. Jösses, hur har man tid med så mycket barn? :P Och hur hinner man lära alla 4 att gå, prata och gå på pottan på bara några dagar xD
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#3 Man fuskar ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag spelar med två olika familjer.