Dina simmar
I den här tråden tänkte jag att man kan berätta om de simmar man spelar med just nu. 
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Familj 1: två ungdomar, en är läkarkandidat och den andra är hennes chef. De är bästa vänner, funderar dock på att sparka ut chefen och låta den andra gifta sig. ^^
Familj 2: ett rikt ungt par, mannen jobbar som tjallare för polisen och kvinnan som organdonator (ganska nystartad familj).
Sen funderar jag på att göra en legacy också.
Har ganska svårt att hålla mig till en familj. 
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Min förra familj var ett par. Dom fick massa barn (6st). Sen gjorde dom sluta och mamman flyttade till ett jättelitet hus med alla barnen. :P
Min nya har jag knappt spelat, men jag orkar inte med henne för jag har precis startat den.
Men jag ska göra en tjej/kille som ska leva på att snylta och sno saker av andra simmar :P (Har sims 3.)
//Elin
Jag har ett par som hade 2 barn sen innan och fick precis trillingar! Så nu är det 1 barn och 4 är småbarn och springer runt överallt. Jösses, hur har man tid med så mycket barn? :P Och hur hinner man lära alla 4 att gå, prata och gå på pottan på bara några dagar xD
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#3 Man fuskar ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag spelar med två olika familjer.
Bengtsson Har spelat flera generationer med Bengtsson, just nu är det ett vuxet par och deras två tonårsdöttrar, det roliga är att pappan hatar barn och så fick de tvillingar.Kimberley Två rumskompisar (Man och kvinna, men inte tillsammans) och deras olika barn, det äldsta barnet är tonåring (Ryans styvdotter) och det yngsta precis nyfött. (Honeys och hennes andra killes) De är otrogna och skaffar nya barn med olika hela tiden. Killen, Ryan, har två tjejer, den första tjejen har han två döttrar tillsammans med. Tjejen, Honey, har två killar och ett barn med varje, två döttrar det också.
#5 Haha, vilka familjer! 

Mvh Stephanie 

Putt!
Skapade en ny sim iallafall. Sen blev hon ihop med sin bästis (en kille) och dom fick en son. Sen gjorde hon slut för varje gång hon ville träffas så "kom det annat ivägen" :P
//Elin

Eriksson är en familj som handlar om Thea och Christoffer. De var kompisar som barn men som tonåringar blev de kära, nu har de gift sig och har fått en liten dotter som heter Saga.
Det är på The sims 2 (:

Jag har två familjer. En Tallegren som består av mamma, pappa och 6 barn varav ett har flyttat hemifrån. Minns inte namnen på dem just nu dock. Spelar den andra familjen just nu. Det är Godiva (uttalas som det ser ut inte gadajva eller nåt annat ;)) Det är mamma Mimmi, pappa Sixten, döttrarna Cilla, Milla, Pilla, Villa och Filla samt sönerna Axel och Mex. Cilla o Milla är vuxna och har flyttat hemifrån. Villa o Filla är nyfödda tvillingar.
Does it become a walk?
/Ida
#4 Kan man fuska för att lära barnen att gå på potta, gå och tala? :o
Har just nu bara en familj då min andra försvann.
Den som försvann var en mamma och en dotter, mamman var borgmästare och mästerkock, och barnet var en snille som kunde allt i Logik.
Min nuvarande familjen Smith har jag inte ens börjat spela på, bara gjort huset och familjen. Ett ungdoms par med en son. Satsar på att pappan ska bli astronaut ^^
Har The Sims 3.

#13 Ptjah.. om man ser till att de har tid och ork så tar det inte så lång tid.. då kan man göra allt på en gång lixom.. sen i 2an finns ju den där supervällingen.
Does it become a walk?
/Ida
#14 Vad för supervälling..? 

Mvh Stephanie 

Finns ju en sån där manick man kan köpa för poängen man samlar ihop.. nu minns jag ju inte vad den heter heller.. man måste göra den när man har platina annars är risken att den blir dålig iaf..
Does it become a walk?
/Ida
#16 Ja, just det ja! Den tänkte jag inte på…

Mvh Stephanie 

Den använde jag jämt när jag spelade 2an ;)
Does it become a walk?
/Ida