The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 2781 ggr
Solaika
0

2an o 3an på samma burk?

Hörrni, ni som vet.. Kan man ha Sims 2 och Sims 3 installerat samtidigt på samma dator? Ibland saknar jag sims 2 o allt jag har till det spelet. Installerade 3an på min nya dator så här har jag inte 2an.. men ibland är jag sugen på att spela 2an istället.

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Muzzy96
0

ingen aning, men varför skulle man inte kunna det? :)

destroyed
0

Kanske att det kan bli segt eftersom sims tar upp rätt mycket plats men annars ser jag inte hur det inte skulle kunna gå

Tina-A
0

Klart det går :) Bara du har en rätt ok dator.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pose-idon
0

Jag har det för jag har inte orkat avinstallera sims 2 än :P

//Elin

[Wera]
0

Jag har både The Sims 2 + expansionspaket, The Sims livets Historier och The Sims 3 på min dator Glad Funkar utmärkt och går inte segt alls för mig.

southdakota
0

Ja, det går bra. Glad

Solaika
0

Jag har en ordentligt bra dator, just köpt ny :) Men då ska jag ta o installera 2an oxå :)

Does it become a walk?

/Ida

[Mastre]
0

Det går om det finns nog med plats på hårddisken. Så länge du inte har spelen öppna samtidigt ska det inte påverka snabbheten, eftersom den hänger på hur stort arbetsminne datorn har.

Solaika
0

Går ju inte att ha båda öppna samtidigt heller. Eller?

Does it become a walk?

/Ida

[Mastre]
0

#9 Det går ju, precis som du kan ha andra program på datorn öppna samtidigt, men du måste nog ha väldigt stark dator för att kunna spela två så "tunga" spel på samma gång. Min skulle inte klara av det, särskilt med Window Vista som OP.