The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 3785 ggr
aangeleyes
0

kvarter ??

Hej

Har precis börjat spela the sims 3 och jag fattar nada typ. ur ska jag få dom simmar jag har skapat i olika familjer kunna bo i samma kvarter? Jag har skapat en familj och sparat osv sen när jag vill att en familj ska bo tex granne med dom så hamnar jag i ett nytt kvarter?

I the sims 2 så var fusket maxmotives för att få energi hur är det i det nya spelet ?

destroyed
0

maxmotives är fortfarande samma i sims tre vad jag vet. Just det där med familjerna vet jag inte eftersom jag har inte sims 3 ännu, håller på att ladda ner det

[Wera]
0

Maxmotives funkar inte på Sims 3.
Nu är det Testingcheatsenabled true, och så drar man energin på varje och vännerna om man vill det :)

Det andra kan jag inte svara på, aldrig haft det problemet.

aangeleyes
0

#2 Okej testade skriva in det där fusket men det stog okänt kommando, hm sitter det ihop eller är det mellanrum mellan orden? ska man alltså ta pilen/musen och dra upp deras energi trodde det skedde automatiskt när man hade skrivit in ordet :P

Tina-A
0

#3: Man drar upp det själv :) Det händer inte autumatiskt. Det sitter ihop utan mellanslag, men innan true är det mellanslag. Precis som Wera skrev, men skriver exakt "Testingcheatsenabled true".

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

aangeleyes
0

4 & 2 # Aha okej tack så mycket får testa o prova mig fram :)