Fusket funkar inte:S
aaa när jag fixa sims så gick de inte instalera fusk koden o jag fgick in på nån sida som man skulle för o få dusket men gick ej :S
Vad är det för fusk du försöker använda då?

Mvh Stephanie 

Vad för fuskkod menar du?
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

alla fusk fusk rutan kommer lixom inte upp när jag trycker på dom knapparna man ska
Vad är det du trycker in då? Tänk på att du ska hålla in dom samtidigt - inte trycka på dom en efter en!

Mvh Stephanie 

aaa kanske de som e problemet…:S säj vilka knappar som e då?
Ctrl + shift + C (vet du vilka de är?) är det till tvåan i alla fall. Vet inte om det är samma till trean (vilket är det du har?)

Mvh Stephanie 

två har jag…vilken e skifft x'D??
Ctrl = tangenten längst ner till vänster på tangentbordet.
Shift = tangenten ovanför Ctrl, en tjock pil som pekar uppåt.
Och ja… C hittar du nog själv 

Mvh Stephanie 

va bra :D:D:D
men om de inte skulle funka då:S
Det borde det göra, så prova först 

Mvh Stephanie 

japp ska gö de ;D

de går eeeeeeeeeeej T_T :'(
Håller du in rätt knappar då?
Händer det inget alls?

Mvh Stephanie 

Jag vet inte O.o men det kanske inte går att fuska på vissa datorer? för jag spelar nu sims på min brors dator och där går det verkligen inte att få upp fuskrutan , men det gick på min dator som är äldre, min brors dator är mycket nyare..
Så jag tror inte du trycker fel eller nått, det verkar inte gå bara helt enkelt :P
// Michis
Klart det går att fuska på alla datorer! Skillnad förstås om man använder mac istället för windows, för mac har ju lite andra knappar. Men får man inte upp rutan trycker man helt enkelt fel, det fungerar på alla datorer.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#0: har du en HP data?
För i sånna fall vet jag vad som kan vara felet :) för jag fick veta nyss varför det inte gick att fuska på min brors data.
I sånna fall kan du testa göra så här:
tryck på **start
**tryck sen på "alla program"
sen letar du efter **HP
**Och där högerklickar du på **HP Healt Check
**och trycker på "egenskaper"
och där kommer det stå "kortkommando" och sen en ruta där det står Ctrl + Shift + C och då tar du bort Ctrl + Shift + C, så det står ingen i den rutan :) och nu kan du testa om du kan få upp fuskrutan på sims igen:) Det funka i alla fall för mig!
// Michis