The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 4910 ggr
exitingsvillemo
1

Dator eller TV-spel?

Hejsan alla glada Sim-älskare =)

Jag har aldrig spelat The Sims på datorn, men har däremot till PS2 och WII.

Är det ngn skillnad på spelen? Bätre eller sämre med dator/TV-spel?

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

Stephanie
0

Har The Sims på PS2 tror jag. Eller vad det nu är för konsol. Men det är långt ifrån dataspelen! Tycker tv-spelet är skittrist.. Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie-D
0

Jag har aldrig spelat Sims på xbox,playstation,wii eller liknande. Så jag vet inte om det är någon skillnad.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

exitingsvillemo
0

#1 kan du utveckla det lite? Varför är det tråkigare på tv-spel?

Vad är det man kan göra på datorn som man inte kan på tv-spelet?

Jag är sugen på the sims 3 men vet inte om jag ska ha det till datorn eller till WII, tycker det är ganska skönt att sitta i soffan med en handkontroll i näven =P

Stephanie
0

Nu var det så himla länge sedan jag spelade på TV-spel. Men framförallt tycker att det är svårare att spela överhuvudtaget, eftersom man inte kan klicka som med datormusen. Om jag inte minns fel fanns det inte ens i närhen av samma möjligheter att möblera och sånt? Anpassa husen, simmarna och så vidare. The sims på datorn är mycket, mycket större, med mer innehåll och så!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Solaika
0

Jag testade TS på PS2 men jag tyckte bara att det var svårt och jobbigt så jag tröttnade och återgick snabbt som sjutton till dataversionerna :P

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Wera]
0

Jag har The Sims 1 på Playstation 2, det suger så in i ******* och jag har The Sims 2 och 3 på datorn, såå mkt bättre!

Kvalitén, vad man kan göra, svårare att ordna fusk på PS2 också.

Michiis
0

Har bara spelat the sims på datan hehe så vet inte vad som är bättre haha

// Michis

southdakota
0

Har The sims 2 på PlayStation 2 och föredrar datorspelet, fast TV-spelets berättelseläge är ett ganska schysst tidsfördriv Glad Men jag väljer definitivt datorn, på TV-spelet åldras inte simmarna och alla simmar är vuxna (Man kan inte skapa varken barn eller tonåringar).