Vilka spel har du?
Vilka The Sims spel har du?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
Sajtvärd på The Sims iFokus

Jag äger samtliga The Sims ''1'' spel, nästan alla The Sims 2 samt The Sims 3. Dock ligger bara alla The Sims förutom The Sims 3 och skräpar i bokhyllan. Inte installerade på datorn heller.

Jag äger inga The Sims 1 spel, jag har alla The Sims 2 spel och så har jag The Sims 3 :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Jag har alla till The Sims 1, några till The Sims 2 och alla till The Sims 3
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Jag har… The sims 1 med alla expansionerna förutom Superstar. The sims 2 med Studentliv. Och det är allt jag har.. Har ingen dator som klarar något mer
Räknar med att köpa en dator när jag slutar trean, eftersom jag inte kommer ha kvar skol-laptopen. Då tänkte jag köpa mig en som klarar The Sims 3-kraven 

Mvh Stephanie 

Jag har: The sims 2, the sims 2 tonårsprylar, the sims 2 djurliv, the sims studentliv =)
// Michis
Jag har the sims 2 arbetsliv, the sims 2 jorden runt men jag brukar spela med Michiis(syrrans) spel också hehe

ett brän ex av sims1 nästan alla sims 2 expansioner men inte sims 3. ska skaffa det så småningom

Jag har kvar alla TS 1or.. sen har jag nästan alla TS 2or.. saknar studentliv och arbetsliv tror jag men dom har syrran så jag lånade dem av henne.. har alla prylpaket o sånt som finns till den. Och såklart TS 3 :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Jag har alla the sims 1 spel utan ett. Sen har jag alla the sims 2, och nu har jag även 3:an =)

the sims 3 just nu, kan bara köra det på min egna dator, min gamla PC går så segt att det tar 5minuter att lada och ibland hakar upp sig.. Det är där jag fått in kläder, hår och smink för 2an..
Jag har ganska många the sims 1.. Kommer inte ihåg vilka x)
Sen har jag några the sims 2. Djurliv, Året runt och Fritid. Och självklart själva The sims 2 ^^
The Sims 2: Djurliv, Arbetsliv, Nattliv och Glitter & Glamour (tillbehör)
Förut hade jag också studentliv.
The Sims Historier: På En Öde Ö.
The Sims 3.

Har Sims 2 med tilläggen Jorden Runt, Året Runt och Djurliv.
Dessutom Sims 3.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Har, haft massa av the sims 1 spelen, sen fick jag the sims 2 , och något expansionpaket till, Nu har jag the sims 3
Har haft flera thesims 1 spel, kanske 3-4 st. Har nu The sims 2, Jorden Runt och Arbetsliv. :D
Alla Sims 1 spel förutom Double deluxe, Sims 2 + studentliv,djurliv, året runt och tonårsprylar.Sims 3 funkar tyvärr inte på datorn. :/
The sims 1, house party och unleashed.
The sims 2, Djurliv, jorden runt (som skivor), arbetsliv, nattliv, studentliv (på datorn).
The Sims: Alla expansioner.
The Sims 2: Alla expansioner och två "prylpaket".
The sims 3.
/Emilia
The Sims Deluxe Edition, House Party, Hot Date, On Holiday, Unleashed, Superstar och Makin Magic.
The sims 2 Nattliv, Arbetsliv, Djurliv, Året runt, Jorden runt, Livet i lägenhet, Klappat & Klart, H&M Fashion, Tonårsprylar, Kök & Badrum Heminredning och IKEA Heminredning
Och The sims 3 
The sims Deluxe editon, Hot date, On holiday, Unleashed och Superstar.
The sims 2 Alla expansioner och H&M Fashion, Familjeliv och Tonårsprylar.
The sims 3 ;)
//Elin
#19 Uppdaterar, hade tydligen alla expansioner till The sims 2.
- The Sims Deluxe Edition
- The Sims - Hot Date
- The Sims - Unleashed
- The Sims - On Holiday
- The Sims 2
- The Sims 2 - Student liv
- The Sims 2 - Nattliv
- The Sims 2 - Djurliv
- The Sims 2 - H&M Fashion Prylpaket
- The Sims 2 - Året Runt
- The Sims 2 - Jorden Runt
- The Sims 3
Har tyvärr inga mer från TS2, vilket är lite synd.
Kan ju påpeka att jag spelat TS3 endast 4 gånger sen jag köpte de i juni. Så himla segt, och tråkigt för den delen.
Och jag har inte spelat Sims något sen juni.

The Sims Deluxe Edition och The Sims 2. 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag her nerladdat
The sims 2
The sims 2 - Arbetsliv
The sims 2 - Djurliv
The sims 2 - Glitter och glamour prylpaket
The sims 2 - H&M fashion prylpaket
The sims 2 - Jorden runt
The sims 2 - Kul för familjen frylpaket
The sims 2 - Nightlife
The sims 2 - Studentliv
The sims 2 - Året runt
Men just nu har jag dom inte installerade. Sen jag har faktiskt gått och köpt 3an, dagen efter releasen! Så det var ett tag sen.
Hade nästan alla (köpta) till 1an, men sålde dom sen när jag köpte 2an. Köpte nämligen 2an (för jättemånga år sedan) men tappade bort den. Pallar inte köpa samma spel 2 gånger.
Kanske har ett The sims 1 (köpt) som skräpar någonstans också dock..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har TS 1 complete collection, men nånting är knasigt med antingen min cd läsare eller med skivan för jag kan inte installera på den här datorn (min cdläsare började strejka för ett tag sen och kan därefter inte läsa alla skivor som den gjorde tidigare)
Sen har jag TS 2 med expansioner, dock inte alla prylpaketen. Men har bara Fritid och djurliv intallerat då min dator inte är gjord för sims. Ska få byta med pappa och då får jag en bättre dator, hehe :P
Har inte 3an än, och är inte så säker på att jag vill det med tanke på alla problem med hur det fungerar. Då är 2an bättre
Jag har:
- Massa The Sims 1 spel som jag inte spelar :)
- The Sims 2 + några expansionpaket.
- The Sims 3
Sims1 double deluxe och making magic
Sims2, studentliv, arbetsliv, glitter och glamour, kul för familjen, djurliv, livet i lägenhet, jorden runt. Kanske nån mer, minns inte…
Sims3
Jennie