Presentera din familj.
Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi presenterar simmarna som vi spelar med just nu. Skriv typ personlighet och var familjemdlemmarna heter och gärna lite historia om dom.
Lägg gärna in en bild på familjemedlemmerna eller hela familjen.
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
//Elin
Familjen Burmese
Familjen består av:
Fatima Burmese, Dwain Burmese, Disa Burmese, Daniella Burmese och Delilah Burmese.
Fatima är mamma till resten av familjen. Hon var ihop med Dwains pappa men dom gjorde slut. Trillingarnas pappa var hon däremot aldrig ihop med utan det var jag som tryckte fel. :P Disa är alltid jättedum mot Daniella och dom brukar slåss, Disa vinner. Delilah är tjejen som alla tycker om och hon är mycket populär. Dwain är familjens geni och har varit mycket duktig i skolan.
Barnen är dock vuxan nu (ungdom) så Dwain har flyttat hemifrån medans tjejerna bor hemma fortfarnade.
Jag bifogar en bild på trillingarna som småbarn.
//Elin
Jag har så många familjer, men kanske presenterar några 

Just nu spelar jag ett helt samhälle, där allas relationer hänger ihop… ska se om det går att förklara någorlunda…
Allt utspelar sig i Skönköping (TS2) :P
Carmen har ett barn, (kmr inte ihåg hans namn faktiskt (x ) och är gift med Tom, som inte är barnets pappa. Nu tror jag att hon är gravid igen, den här gången med Tom då.
Pappan till barnet, Philip, blev rosenrasande på Carmen när han såg henne tillsammans med Tom. Nu strular han runt med andra tjejer, tex Nina Caliente (ni vet hon som finns som färdig sim). Nina har däremot fått barn med Lucian ( heter han så? :S han finns oxå som färdig sim). Och Lucian i sin ordning har ihop det med Dina, Ninas syster, och Cassandra Spökh.
Dina har fått barn med Mortimer Spökh, men under deras bröllopsfest så kysser Lucian (jag vet att han inte heter det, men kommer inte på hans namn :( ) henne och det blir värsta bråket… Hehe. Så nu hatar Mortimer henne, men dom är fortfarande gifta… ;)
Det är faktiskt skitkul att göra såna här såpoperor! Typ Melrose Place , eller nått :D hihi ^^
#3 Haha :P Menar du typ Don? ;P
//Elin

#4 hehe juste , så heter han ja ;P kanske är efternamnet som börjar på L, eller är jag helt fel ute? x)
#3 Haha Mortimers familj är så fula :) Mortimer, så fint namn ;)

#6 haha, visst är dom..! x) alltså, vilken stilkänsla skaparna av the sims har :P
För tillfället spelar jag 3 udda rumskompisar:
Familjen består av:
Tiny: En klumpig soffpotatis, som både är barnslig & vänlig, behöver jag påpeka att hon gillar mat?
Elina: En jordnära & naturälskande vegiterian.
Hon är väll den mest normala ;)
Johanna: Är "lolita-tjejen" ;)
Hon är en barnslig hjärtekrossare bland annat :P
Efter som jag precis börjat så återkommer jag vad som händer :-)
Bifogar en bild på Johanna, har inte hunnit ta en bild på alla samlade.

#8 nej vad roligt! vi har en tjej i klassen som heter Elina, hon är vegitarian och väldigt jordnära… =D
Jag har många familjer men här kommer en Från börgan var det ett gift par melizza och carl och sen gorde carl en affär eller vad det heter aa och då flyttade jag ut Melizza för hon va tråkig och sen tog jag bort affären för det kom flera och klagade och skaffade en hundvalp Soja jättesöt liten tjej och så hade dom det bra och så åkte Carl iväg till en djuraffär jannes djur för att köpa halsband till soja ifall hon skulle rymma och så fanns Hunden Yang (eller jag gorde honom) aa och så flyttade ha ochså hem till dom och på bilden e det första gången Yang och soja träffas :) dom bor i uddaholm och det går inge vidare med att göra Carl gravid med en alien :/
En till familj dårå Först så var det Sara Pappan som jag glömt namnet på och Pelle (katt) och sen flyttade jag in katthonan Sanna och så fick dom ungar och även Sara och pappan simmarna fick tvilligar Therese och Theo och katterna fick tre söta kattungar (dom första sims kattungarna faktiskt) aa en två hanar en vit som heter Melvin och en Svart som heter Måns och en svart hona som heter Majsan allt gick bra med så börgade pelle må dåligt eller aa han var jättetrött och jättehungrig och då så åt han inte och precis när jag befallde han att äta kom polisen och hämtade alla katterna för att pelle höll på att dö :'( och då såringde pappan till djurabdoptionen och abdopterade tillbaka Melvin min favvorit kattunge och sen växte Melvin och tvilingarna också men Det tog ganska lång tid för Therese att växa och så blev allt bra fortsättning föler
På bilden theo och therrese som småbarn
Jag har ändrat min familj lite.
Det är fortfarnade familjen "Burmese" men nu är det bara Delilah. Deliliah bor med en kille som heter Peter Lites och dom är "på G" för det har inte kommit så dom kan bli ihop än. :P Delilah har även fått en son och en dotter men dom bor hos hennes mamma (Fatima) för hon kunde inte ta hand om dom xD. Men nu ska hon få barn med Peter :P
På bilden är det Peter och Delilah.
//Elin