The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 4056 ggr
Pose-idon
0

Vad tycker du?

Vad tycker du är kul att skapa för sorts familjer?

Typ knäppa eller perfekta osv…

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

//Elin

Pose-idon
0

Jag gillar att göra familjer där simmarna är typ otrogna, får massor med barn, bråkar med folk, flörtar med alla typ så att derras liv är kaos. Och nu är det ännu roligar eefterosm man kan göra personligheter :P

//Elin

LinnB
0

Jag gör lite både och. Har några "perfekta" familjer, och några katastrof-familjer. Är jag på bra humör spelar jag i de perfekta familjerna och är jag på dåligt humör trashar jag lite i katastrof-familjerna. En salig blandning i mitt kvarter. :P

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Bim
0

Hm, jag är lite som #2 tror jag, men jag gör mest perfekta familjer faktiskt! ;)

Solaika
0

Jag gör familjer som är som jag önskar att mitt liv vore tror jag.. :P Rika, stora hus o många barn :P

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Gasoline
0

Jag har olika "perioder" där jag skapar olika saker. Just nu är jag inne på att avla stora släktträd och knöla till det, så har det varit ett tag.

En sak som jag tycker är kul är att göra en familj som heter "aglysson" och så gör jag några extremt fula simar (tex jättesmå ögon och jättestora kinder) och sedan försöker "avla bort fulheten". Tycker att det är ganska kul!

destroyed
0

blandat faktiskt mellan rika och kaos, men jag vill testa 5# sätt också bara för att se hur det är

Gasoline
0

#6 Haha, tycker det är jättekul. Men den sista aglysson jag gjorde va inte så överdrivet fula, så dom vart normala ganska snabbt. Lite tråkigt…

destroyed
0

7# haha naaw stackarn då:P  Jag ska testa det där någongång..

Tina-A
0

Jag gör nog mest "perfekta" familjer

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pose-idon
0

Fast måste tillägga att jagh ibland gör bra.

//Elin

Mirzadancing
0

Gillar nog mest att göra perfekta familjer , men annars gillar jag också ha lite stygga simmar och vara otrogen :D

[Wera]
0

Olika..
_Oftast perfekta…
_
Gillar familjer som har en riktigt bra karriär, t.ex. borgmästare, och så om de har bra karriär har de fullt i allt som går att lära in, logik, matlagning, städnig, allt!

Men ibland ska de även vara otrogna mot allt och alla, haha. Haft en familj som hade typ 4 killar i Sims 2 och med en av dom hade hon ett barn med till slut :P

Nu när jag har Sims 3 har jag bara hunnit gjort två perfekta familjer. Men mamman i den nyaste familjen ska nog vara otrogen mot sin man snart.

#5 Haha! Skrattande

luxplyr
0

lite blandat jag med de är romatiska av sig och de gillar att flörta med alla.

Jojsan
0

Jag gör mest perfekta familjer, men kan även göra familjer som är lite galna och konstiga av sig.. ^^

Gasoline
0

#12 Eftersom jag "avlar" mina simmar så gillar jag långa och knöliga släktträd, så ibland får vissa simmar skaffa barn med många olika killar. Lite kul =)

Adina
0

Jag gillar att skapa som #1.
Annars brukar jag skapa "perfekta" familjer, men ibland händer det att jag även gör helt galna & konstiga.

Men oftast är det perfekta familjer som gäller ;)
Absolut inget får hända dem, jag sätter flera miljoner brandvarnare & tjuvlarm för att vara på den säkra sidan, haha ;-)

idisen95
0

Jag gör oftast vanliga familjer och sen ibland typ tjejer som festrar jätte mycket eller nått :P