Exchange-objekt
En stilla undran! Föremålen inne på exchange (thesims3.com) är det saker som andra, vanliga dödliga spelare har skapat och delar med sig av, eller är det saker som har kommit till spelet?
det är ju saker som redan finns, fast med annorlunda utseende.

Är 99,9% säker på att det är sånt andra har ändrat utseende på och sedan delar med sig av.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Det är saker som andra anpassat själva och sedan delar med sig av. Kan dock tilläggas att man måste ha saken i sin original version för att kunna använda de från exchange om det är ett plagg eller möbel etc som måste köpas i store. Men alla "original tillbehör" som inte behöver laddas ner först, de kan laddas ner ifrån exchange utan problem. Och tomter är aldrig nåt problem heller.
Jennie
Jag har inte laddat ner ngt alls, för jag kom ju på hur man själv ändrar utseende på olika saker =) mycket roligare att sitta och göra själv ju! Skitsnygga soffor har jag nu =D
#3 Kan du inte förklara? ^^
//Elin
#3 självklart =) Jag trodde jag var den enda som inte fattat hur man gör =)
När du är i köpläge så kan du klicka på "skapa stil" sen är det bara att välja ut ett objekt som du vill byta utseende på.
På höger sida av skärmen kommer det upp en färgpalett samt olika stilar (precis som inne på kläder) där är det bara att parta loss med olika material (trä, tyg, kakel, sten mm) och färg-kombinationer.
Hoppas du förstod min förklaring =)
Jaha, du menar det ;) :) Tack!:D
//Elin