Kan nån ge mig tips? :P
Jag blir bara så sur på det här! Just nu har jag 3 simmar som går runt och är "På G" med den jag vill dom ska bli ihop med. Och "Föreslå att bli ihop" kommer aldrig upp. Nån som har tips på hur man får det att gå fortare? :O
//Elin

Jag brukar skriva in "testingcheatsenabled true" och sedan så drar jag bara upp relationsmätaren på det högsta :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Det är ju det jag har ^^ Jag har dragigt upp dem men det kommer inte fram. Dom bor ju tillsammans och har barn och allt :P
//Elin

#2 Haha okej, men då vet jag inte. Någon av dom kanske redan är gift eller tillsammans med någon annan?
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Nej, den ena är "egen uppfödning" och den andra har jag gjort själv i alla 3 fallen ;)
//Elin
konstigt karnske man måste bli ihop innan man flyttar ihop och skaffar barn ? :o
man måste typ göra så att dem tycker att den andra är "extemt oemotståndlig" eller vad det nu heter. då borde det komma upp "föreslå att bli ihop" under "romantisk" :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
#6 Åhh tack, ska försöka! :D
//Elin
#8 Varsegod, glad att vara till hjälp. :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
nu har jag fått ihop alla jag vill få ihop ^^ Tack igen! :D
//Elin

Men man kan inte ta romantisk och sedan vänlig och sen romantisk och ta föreslå att bli ihop ;) Man måste välja saker på romantisk hel tiden tills det kommer upp :P ;)
Jag höll på att bli galen ^^