registrera spel
vad är det för serienummer som måste skrivas in för att man ska kunna regga spelet på thesims3.com?

Jag tror att det är serinumret som du fick när du köpte spelet. Jag har laddat ner mitt spel (olagligt
) så jag kan tyvär inte registrera mitt spel.
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Men jag har ju laddat ner mitt spel helt lagligt, så jag borde ju ha ett, men vart hittar jag det? I manualen?

Jag tror att det är koden som du använde när du installerade spelet (man är ju tvungen att skriva in en kod när man installerar spelet)som det är du ska använda. Kommer du ihåg vart du hittade den koden?
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
För mig kom det upp automatiskt när jag skulle registera mig på sidan. Tror sidan känner av att det finns ett spel installerat? Jag har mitt spel på skiva och jag behövde i alla fall inte skriva in något när jag registrerade mitt spel
Jennie
#3 jag har inte skrivit in ngn kod =/ Jag bara laddade ner… Från EA's hemsida.
Men prova att gå in på registreringssidan och se om koden poppar upp automatiskt när du ska registrera, det gjorde det för mig.
Jennie
nopp ingen kod som poppar upp 
Hmmm skumt. Men hur gjorde du när du installerade spelet? Fick du nåt email från EA eller så?
Jennie
Koden finns ju manualen, samma som den när man ska intrallera spelet.
//Elin