Vad tycker du ser roligt ut? :)
Simmarna kan ju har mycket konstigt för sig, vad tycker DU ser extra roligt? :)
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
//Elin
Jag tycker det ser extremt kul ut när småbarn sitter på golvet och gråter för dom sprattlar med ben och armar xD
//Elin
#2 Det har mina aldrig gjort ;)
//Elin
#3 Du måste styra det själv, klicka på en odiskad tallrik och prova
Simmen kanske måste vara slabbig, är inte säker 
#2 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ser ju helt sjukt ut xD
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
#2 Den bilden är riktigt kul! Har dock aldrig sett eller fått mina simmar till att göra det^^ Brukar ha dom ganska så prydliga :P
Jennie
#4 Jag har bara kunnat göra så på simmar som är lata och "slabbiga"

Vet inte vad simmen gör, men det ser roligt ut i alla fall. Jag tror hon tänker bita honom, haha :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
#8: Hahahaha!

Haha xD
//Elin
#10 - Haha, stackarn xD
Haha både vetenskaps simmar och de inom matlagning kan bli lite svedda. I labbet kan det explodera, och på restaurangen så glömmer de stänga ugnen när de snackar med kollegor- å så släcker de sig själva med såskockens vitlökssås eller nåt sånt haha
Jennie

#13 Precis, det var svedda det hette :)
Mina simmar blir svedda rätt ofta nu haha Min matlagnings sim har blivit det 2-3 gånger nu, och min vetenskaps sim har blivit svedd på jobbet massor av gånger. Vet inte riktigt vad de har för sig där på forskningsanläggningen
Jennie
#17 Hahaha cool bild 
#18 Haha tack. x)