The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 2574 ggr
Stephanie
0

Hur många timmar har du spelat idag?

Hur många timmar har du spelat sims idag? Tungan ute

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie
0

Jag har inte spelat på flera veckor nu… Mycket i skolan och jag har inte alls tid Rynkar på näsan

Pose-idon
0

Jag hinner knappt spela mer än 1 timme till en halvtimme just nu. Hinner inte gör för mkt annat :/

//Elin

RuiXue
0

Haft hemsk huvudvärk i över 1 vecka nu så har inte spelat alls på över en veckaRynkar på näsan

Jennie

21Guns
0

Har inte spelat på ett tag, har haft mycket med skolan och så så har inte riktigt haft tid :/

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

RuiXue
0

Ibland skulle man nästan behöva Testingcheatsenabled true på sig själv ocksåTungan ute Då skulle man i alla fall hinna med merSkrattande

Jennie

Stephanie
0

#5 Eller hur! Tungan ute Kunna dra upp mätarna när det behövs…

RuiXue
0

#6 Det hade minst sagt vart perfekt. Motherlode hade inte vart helt fel heller^^

Jennie

Stephanie
0

Inte det heller! Fast jag hade hellre fått svenska kronor, än § ObestämdTungan ute

RuiXue
0

Jo samma här haha Funderar lite på att spela en stund snart. Men vet inte riktigt. Sitter med Restaurant City på facebook just nuSkäms

Jennie

[Thiah]
0

Erm..denna vecka har det nog blivit typ 5 timmar Flört Dock hinner jag sällan göra mera än att bygga huset och skaffa familjen för jag ska ändra på allt. Tycker det är roligast Skrattande

LinnB
0

Har spelat två timmar idag… blev less på min familj, det var okul att spela då. Förvånad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[Thiah]
0

Jag är ju så hemsk att jag fuskar. Jag har inte tålamod annars ;). Dock krashade mitt spel 3 gånger igår, varje gång när jag byggt nytt hus och skulle från bygget till "livet"…suuuuck… höll på att kasta datorn åt skogen sista gången Flört

Stephanie-D
0

#12 Haha, när sånt händer så blir man ju bara så irriterad.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie-D
0

Idag så har jag bara spelat i två timmar. Anledningen är att jag är sjuk och inte orkar sitta vid datorn så länge.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus