Hur många timmar har du spelat idag?
Hur många timmar har du spelat sims idag? 
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

Mvh Stephanie 

Jag har inte spelat på flera veckor nu… Mycket i skolan och jag har inte alls tid 

Mvh Stephanie 

Jag hinner knappt spela mer än 1 timme till en halvtimme just nu. Hinner inte gör för mkt annat :/
//Elin
Haft hemsk huvudvärk i över 1 vecka nu så har inte spelat alls på över en vecka
Jennie
Har inte spelat på ett tag, har haft mycket med skolan och så så har inte riktigt haft tid :/
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Ibland skulle man nästan behöva Testingcheatsenabled true på sig själv också
Då skulle man i alla fall hinna med mer
Jennie
#5 Eller hur!
Kunna dra upp mätarna när det behövs…

Mvh Stephanie 

#6 Det hade minst sagt vart perfekt. Motherlode hade inte vart helt fel heller^^
Jennie
Inte det heller! Fast jag hade hellre fått svenska kronor, än § 

Mvh Stephanie 

Jo samma här haha Funderar lite på att spela en stund snart. Men vet inte riktigt. Sitter med Restaurant City på facebook just nu
Jennie
Erm..denna vecka har det nog blivit typ 5 timmar
Dock hinner jag sällan göra mera än att bygga huset och skaffa familjen för jag ska ändra på allt. Tycker det är roligast 

Har spelat två timmar idag… blev less på min familj, det var okul att spela då. 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag är ju så hemsk att jag fuskar. Jag har inte tålamod annars ;). Dock krashade mitt spel 3 gånger igår, varje gång när jag byggt nytt hus och skulle från bygget till "livet"…suuuuck… höll på att kasta datorn åt skogen sista gången 

#12 Haha, när sånt händer så blir man ju bara så irriterad.
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Idag så har jag bara spelat i två timmar. Anledningen är att jag är sjuk och inte orkar sitta vid datorn så länge.
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus