The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 4904 ggr
Pose-idon
0

Fatima Burmese´s Dagbok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte skiva lite som en dagbok om min sim jag spelar just nu. Hoppas det är OK. Kommentera inte förrens jag säger till! Glad

Öum… Hur ska jag börja. Jo, jag heter Fatima, i efternamn Burmese. Jag är typ ganska ung, åldern är inge viktig, men jag lever. Jag bor själv, gillar att festa, har bra sinne för humor och flörta. ;) 

Jag tänkte skiva en dagbok för att minnas allt jag gjort. Den som tjuvläse, jag ska hämmnas ;D

//Elin

Pose-idon
0

Vad händer idag? Jo, jag skulle ha en fest vid poolen. Festen var sådär. Fast precis innan träffade jag en gullig kille. Han heter Xander Clavell. Vi vart bra vänner, jag skulle höra av mig nån gång! :)

//Elin

Pose-idon
0

Jag hade tråkigt så jag ringde till Xander. Han kom över och vi dansade. Han är såå schysst! Min bästa vän! :)

//Elin

Pose-idon
0

Idag hade jag ännu en fest! Flera av mina vänner kom, fast orkar inte nämna dom. Fast Xander var här! Och Tamara, min andra bästa vän!

//Elin

Pose-idon
0

Efter festen villeXander stanna kvar. Vi stog och pratade, och plötsligt så KYSSTE han mig. Så min bästa vän blev min pojkvän! <3

//Elin

Pose-idon
0

Åh nej! Nu blir det problem, jag är nämligen gravid… Jag var såklart tvungen att berätta för Xander, han vart glad. Men även lite orolig, stakarn har ju problem att binda sig. Men jag frå övertala honom :P

//Elin

Pose-idon
0

Nu har jag börjat bli stoor! Känns spännade vad det är för litet knyte som kommer fram. Xander hoppas att det blir en flicka så hans dotter får en rolig lekkamrat. För mig spelar det ingen stor roll!

//Elin

Pose-idon
0

Idag föddes han! Min lilla son Dwain! Xander var här och tyckte han var lik mig! Fast jag tror han liknar Xander mer!

//Elin

Pose-idon
0

Nu har Xander börjat bli konstig! Han vill ALDRIG träffas. Vi bestämmer nåt, men sen "kommer nåt emellan". Om han inte slutar snart vet jag inte vad jag gör!

//Elin

Pose-idon
0

Nej nu! Xander fortsatte på sitt mysko vis! Jag stog inte ut, jag var tvungen att göra slut. Jag ville inte, jag älskar honom ju! Hoppas han förlåter mig nån gång!

//Elin

Pose-idon
0

Idag fyllde Dwain år! Lillen börjar ju bli stor nu! =) Xander var här så jag försökte prata med honom men han verkade arg på mig. Usch på mig som göra sluta med söta killar som Xander… =(

//Elin

Pose-idon
0

Idag var jag i parken med Dwain. Då träffade jag på Xander! vi snackade lite, men han verkade ändå arg på mig. Han var t.o.m elak. :(

//Elin

Pose-idon
0

Idag träffade jag en kille på stan! Han lurade mig att tycka om honom, så när är jag på G igen med B! Stor blir man ju också!

Men jag var tvungen att säga till den är killen att vi bara kunde vara vänner! Alltså jag var inte redo, Dwain var inte redo, och sen saknar jag ju min Xander… Aja, killen i fråga vart superARG. Asså guud vad arg han blev :P

//Elin

Pose-idon
0

Aja, nu har jag kommit till sista sidan i min dagbok!

Jag är fortfarande snygg, fortfarande singel och fortfarande sökande. Så 3 S, det är jag! Fast snart blir jag ju 4 S…

Vi hörs!

//Elin

Pose-idon
0

Fritt fram att kommenter! Skrattande

//Elin

Stephanie
0

Kul idé! Skrattande Och bra gjort!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Pose-idon
0

#15 Hehe, Tack! Glad

//Elin

southdakota
0

Kul läsning Glad

Muzzy96
0

va hon tånåring eller så? (:

[Wera]
0

haha lite kul :D:D

Pose-idon
0

#18 Nej, hon var ungdom, fast nu är hon vuxen ^^

//Elin

Abico
0

Kul att läsa, skulle gärna fortsätta - kommer det mer? :P

Hanna 

Pose-idon
0

#21 Du får se! :D Ska spela lite mer med henne först!

//Elin

isafisa
0

Oh så kul :D Blir jätte sugen på att spela, måste bara köpa spelet först.. ;)

Pose-idon
0

#23 hehe ;)

//Elin

Abico
0

#22 - Härligt! :P

Hanna 

destroyed
0

nu blev jag lite fundersam vad det fjärde S skulle vara….

Abico
0

#26 - Jag med :P Stum kanske? ;)

Hanna 

Skojar
0

#24 Läste förut att du använde fuskkod så de mår bra ;) Vill du dela med dig av den ? :P

Pose-idon
0

Haha, Stor xD (asså hon skulle få en bebis, fast nu blev det ju 3, men allafall) ^^

//Elin

Abico
0

#29 - Haha, då är jag med ;)

Hanna 

Stephanie-D
0

Vad fina bilder du har tagit :) Och bra berättelse också.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Pose-idon
0

Kan meddela att Fatimas barn har blivit vuxna och utfluga. Och att hon numera är mormor och snart ska bli igen. :P

Kommer nog inget mer om Fatima, men kanskekanske om nåt av hennes barn. ;)

//Elin

Adina
0

Haha, kul ;)

[Caifeen]
0

Kul läsning :D

Pose-idon
0

Nu är Fatima gammal… :P

//Elin

destroyed
0

oj ja det var hon:P

ElinPettersson
0

Men kan du spela på olika gubbar i samma kvarter? :O Jag trodde inte man kunde det i S3 :P

Raaata
0

Hahha :D

Pose-idon
0

Jo, det finns ett sätt att ändra, men då förlorar man derras önskningar och så kan dom ändra sina relationer och skaffa barn :P

Men man väljer

"Ändra stad" och sen "Ändra aktivt hushåll" typ :)

//Elin

ElinPettersson
0

#39 Jaha, det är synd att man inte kan välja kvarter som på TS2, som där man nu väljer hushåll :(

Pose-idon
0

Nu har Fatima dött. Rynkar på näsan Här är sista bilden jag tog på henne!

//Elin

destroyed
0

naaaw:( lilla fatima

[Caifeen]
0

R.i.P, hehe ^^

Pose-idon
0

Fast hon kommer ju leva kvar i sina barn Oskyldig *Ta detta på för stort allvar* Cool

//Elin