"Spelmönster"
Har du nåt speciellt spelmönster när du spelar?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
//Elin
Jag gör ungifär såhär: Skapar en tjej. Hon träffar en kille. Tjejen blir gravid och sen gifter dom sig. Massa barn xD
//Elin
Sova äta jobba sova äta jobba sova äta jobba… 
Min liknar nog mest #2 

Mvh Stephanie 

Haha, det låter kul xD
//Elin
Det är ju allt man hinner med xD
Jag spelade jämt med fusk men försöker sluta och jag hinner massa saker med mina 
//Elin
Jag tycker alltid att man "laddar" inför att tex. åka någonstans, sen hinner simmen vara där i en simtimme - sen måste man genast hem igen, för att gå på toa, äta och sova. Sen är det dags för jobb 

Mvh Stephanie 

Har inte märkt, fast har du sims 2 eller 3 eftersom du säger "laddar" :) Jag spelar ju som sagt jämt med fusk. Men har inte spelat med fusk på hela dagen, *duktig* 
//Elin
Ahaa… Jag menade inte laddar som i att spelet laddar, utan att man låter simmen äta, gå på toa och fylla humörmätarna 

Mvh Stephanie 

aha 
//Elin
Jo ibland tycker jag det går så fasligt fort i sims2. Men jag tror dom fixat detta i sims3 för jag upplever att man hinner mera innan mätaren går ner.
#11 jo jag med :)
//Elin
Tur är väl det ska man tillägga för det var ju ett stort problem enligt mig förut. Mestadels av tiden gick ju åt till "bas"saker och det är ju inte direkt roligt. Kommer ihåg när jag skulle ut och dansa på en nattklubb…tjenamors att jag hann med ens hälften av det jag ville innan jag var tvungen att gå hem och sova….
Följer inget speciellt mönster, beror mycket på familjen 
Jag brukar mest sitta och bygga hus, sen när man ska börja spela så tar jag en paus och sen vill jag göra ett nytt hus, haha.
Nej, men jag brukar skapa en familj med en kille och en tjej, sen får de barn och bra jobb 
#15 jag har lite samma grej. Jag bara bygger och bygger. Sedan är det ju underbart men sjukt tidskrävande att man kan ändra allt i sims3. Jag gör om mönster och tapeter och bord och hyllor och ja allt…bah 
#16 Ja, det är så roligt när man kan ändra allt. Bara fantasin sätter gränsen 
Jag är som er #16 #17 jag bygger mest hus, inreder, möblerar, bygger till, bygger nytt fniss… det är det som är roligast =)
Sen spelar jag bara med en familj, där alla 5 barnen blivit stora och ska få flytta snart och då måste ju dom också ha nya fina hus som jag måste bygga!! =P
#18 Ja, det är det roligaste. När de måste flytta och man blir tvungen att göra nya, snygga, designade hus
Nu blev jag riktigt sugen på att bygga.
Jag bygger hus (fuskar till mig pengar). Fixar och donar där och sen har jag ofta en tjej eller en familj som jag fuskar så dom lär sig allt. Sedan spelar jag lite på dem och sen tar jag nästa ;). Jag älskar starten när man får göra ny sim med kläder och hår och smink och sedan allt med byggandet…
#20 oja, det är ju bara så roligt, min kreativa nervtråd börjar vibrera vid blotta tanken

I trean sjukner humöret lättare, men det är ju bara att han sätter sig på toan å så är han med en gång Grön i stället för orange :P
#22 jag tycker nog det sjunker långsammare i trean än i tvåan. Men nu fuskar jag ju en himla massa så jag är inte helt säker.