The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5021 ggr
exitingsvillemo
0

Riverside

är det ngn som laddat ner den nya staden? Riverside hette den va?!

Håller på med det nu, hoppas den är lika mysig som den ser ut.

Stephanie-D
0

Jag kan tyvär inte ladda ner den (jag har laddat ner spelet, olagligt) så du får gärna ta lite bilder på den nya staden och visa i den här tråden :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

[Underground]
0

Riverside? Nix, jag har Riverview. Vart hittar man den andra? Glad

[Thiah]
0

Jag har som Stephanie laddat  hem det olagligt. Vill gärna se bilder.

exitingsvillemo
0

#2 ja det kanske var så den hette, River-nånting… det är nog den.

Hur tar man bilder då?Skäms

[Underground]
0

#4 Okej, den staden är mysig Glad

Jag är inte säker att det går men om du klickar på "Prt Scr" uppe vid "Delete"-knappen så kan du ta en bild. Sen går du in i paint och klickar Ctrl + V så ska det nog gå.
Annars finns det väl kamera i sims? Inte säker på att det finns i stadsläget dock.

[Thiah]
0

Gör som #5  säger så får du en bild i paint du kan spara. Den kommer vara gigantiskt stor så du får förminska den lite innan du sätter hit den :D

[Thiah]
0

Förresten så har jag  Print screen knappen i mitt högra hörn över *och - (minus)knappen och inte vid min delete. Så titta efter den för den kan finnas på högra sidan men lite olika beroende på tangentbord

exitingsvillemo
0

vart hittar jag den nya staden när jag laddat ner den?? Sitter den liksom inte ihop med den gamla staden?

Lovizaa
0

Man ska trycka på ctrl + prt scrn   Flört

Lovizaa
0

Okej man behövde visst inte det. x)

[Underground]
0

#8 Finns den inte i början när du ska välja stad? Klicka på "välj ny familj" eller liknande och sen får du välja stad.

[Thiah]
0

Vart man hittar nya städer vet jag faktiskt inte. Jag måste säga att jag allmänt tycker dte är dumt att man inte kan göra en ny stad som i sims2…

[Underground]
0

#12 Jag tycker också att det är dumt. Och att man inte kan göra nya tomter. Vad ska man göra när alla platser är upptagna då? Rynkar på näsan

[Thiah]
0

#13 ja precis. Och sen vill jag ändra om och lägga till mera tomma tomter men det går inte heller på samma sätt som man gjorde i tvåan.

[Underground]
0

#14 Nej, precis. Vi får hoppas att de ändrar på det…

exitingsvillemo
0

Jag rev det största huset i stan och håller nu på att bygga ett eget på den tomten.

Tror det var typ Rådhuset eller nåt.

Fast det står en klunga simmar utanför min tomt och ser allmänt förvirrade ut, jaja, synd för dom =P

[Underground]
0

#16 Hahahaha! Tungan ute

exitingsvillemo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa lite kort på mitt hus =)

Fast det ärinte klart än!

exitingsvillemo
0

exitingsvillemo
0

sista (för idag iaf ;))

Stephanie-D
0

#18-20 Wow! Förvånad Har du byggt det själv? Jättefint! :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Muzzy96
0

säger som #21 :)

[Underground]
0

Jag säger också wow! Bli arkitekt! Det var skitsnyggt Skrattande

Lovizaa
0

Snyggt! Jag får aldrig till husen så fina. :(

exitingsvillemo
0

#21-#24 Oj, tack så mycket Glad japp jag har gjort det själv, rev det som stod där och började om från scratch…

Det är ju det här som är roligast på hela spelet =)