Månadens The sims bild - Oktober
Månadens tema är: Romantik
Regler:
- Bilden måste vara tagen av dig själv och vara från ditt spel.
- Max 1 bidrag per medlem.
- Det behöver inte vara med någon beskrivning till bilden, men det ökar dina chanser att få fler röster.
- Bilder som tidigare har varit med i tävlingen får inte delta igen.
Den 17:e oktober påbörjas en röstning.
Tävlingen avgörs den 30:e samma månad.
Man kan skicka in bidrag t.o.m. den 16:e oktober.
//Elin

Dessa hunkar heter António och Andréo Torres. De är enäggstvillingar och har bosatt sig i El Caramba. De är också 2 av mina supermodeller på sims2palace.com
Dessa hunkars favorit syssla är förståss gymet. Men de gillar även att festa. De gillar snabba bilar och båda äger en Lamborghini Diablo. António en blodröd och Andréo en svart. De bor i en gammal mansion som sägs vara hemsökt av spöken. Men för grabbarna Torres gör det inget. För de är ju Vampyr hybrider och älskar ruggiga gammla hus…..
Ni vet väl att vampyr hybrider tål soljus…
Här poserar de inne i sitt nyköpta ruggiga gammla mansion. Har just flyttat in och har inte ännu fått in alla kistor och saker inne i deras hem…
Detta är Emelie Änglasen och Ludvig Vind. De är den sjätte generationen i min släkt som jag spelar på, och de är faktiskt släkt. Fast de är så långt ifrån besläkade så det knappt räknas.
Jag fotade bilden av en ren slump egentligen. Jag älskar att skapa kärlekshistorier på the sims, och just den kväll då de satt där i sin egna lilla park på gården med fyren bakom var så himla fin så jag blev tvungen att pausa och rysa litegrann, och sedan fota. Det är min lilla historia om bilden.
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
(bilden är tagen för länge sen, på den datorn som sims funkade på då, funkar inte på våran windows xp nu !)
De e två stycker tjejer som kyssen varandra och killen i bakrunden är kär i tjejen till vänster … kalla om advensjuk (han blev sur)
#5 Haha snyggt Malin xD
//Elin

Ett hånglande par, i deras kök haha :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Kom igen nu, fler bilder!

Har tagit bort onödiga kommentarer, om ni vill diskutera vampyrhybrider så får ni starta en egen tråd om det 

/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Jag låser tråden nu eftersom sista dagen var igår 
//Elin