The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 4103 ggr
Lovizaa
0

Arbeten

Brukar ni låta era simmar bestämma själv vad dom vill jobba med, eller brukar ni välja åt dom (det ni tycker bäst om)?

Isf, vilket är erat "favoritjobb"? Glad

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden

21Guns
0

Det beror på vad dom vill, haha. Om dom vill nåt kul så tar jag det men om dom vill nåt tråkigt så tar jag det jag vill att dom ska ha. Men oftast tar jag typ det som simmarna vill… XD

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Lovizaa
0

#1 Jag med, men ett tag gav jag alla sjukhus-jobbet, dom tjänade så mycket pengar på det tillslut, men sen lessnade jag, haha.

[Thiah]
0

Jag brukar ge dem lite vad de vill.

Lenore
0

Jag väljer först och främst arbetet efter deras önskning. Om en sims livsönskan är att bli tex uppfödare av cyborgs så låter jag hen få ett jobb inom vetenskapen så att önskningen kan bli uppfylld.
Om livsönskningen inte har något med arbete att göra får simmen ett jobb som passar hens personlighet, alternativt det mest välbetalda.

[Underground]
0

#4 Samma här.

southdakota
0

Jag väljer det som jag tycker passar simmen, kanske tänker: Han är modig och våghalsig, kanske passar militär? Hon är prydlig och ordningsam, kontorsarbete?  Tungan ute Men bryr mig också vad simmarna tycker och har som önskningar.