The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 6109 ggr
[Wera]
0

Era Simsfamiljer

Visa lite bilder på era familjer från The Sims! Både på era nuvarande och era gamla.

[Wera]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade bilder från en av mina första The Sims 2 familjer :P haha säger jag bara! Sen minns jag att jag bytte hårfrisyr på dom som jag laddat ner ;)

[Wera]
0

En av mina andra fmiljer som jag hade ungefär samtidigt som #1 jag tror t.o.m att tjejen i grönt var tsm med killen i stor röd tröja i #1.

[Wera]
0

Haha fick bara lov ;)
Killen i blått i #2 med en tjej :P

[Wera]
0

Min vampyrfamilj, gravid på bilden, och hennes man syns inte, haha ;) han hade stor svart hatt och kostym. (Lite roligt att de har en stor djursäng bredvid sina vackra sängar ;))

Stephanie-D
0

Tyvär så har jag inte Sims på min dator, men på söndag (då ska jag installera Sims på min dator. Jag har alla mina sims hemma hos min pappa) så kan ni få se lite bilder på mina familjer.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Superstars
0

Här kommer en familj för alla Motley Crue fans.  Basisten Nikki Sixx, Gitarristen Mick Mars, Trummisen Tommy Lee och sjungaren Vince Neil! Jag har lagat skinnen med bandets tatueringar…Skrattande

Lovizaa
0

#4 Vampyrfamilj måste jag prova på nån gång också. Flört Men hur klarar sig ungarna i skolan? :P

Superstars
0

Ungarna klarar sig bra i skolan bara du gör dina vampyrfamiljer till hybrider. Till detta behöver du ett daytime hack som är just gjorda för vampyrer så de skall klara av att vara ute i solsken utan att brinna upp och dö.Skrattande Har du den hacken så kommer Tonåringarna fortfarande att gå i skolan. Men du måste bita dina tonåringar först. Vampyrungar föds nämligen till vanliga simmar…Skrattande En bild på min hybrid Antonio Torres med huggtänderna i högstra hugg…

Lovizaa
0

#8 Aha, men om ungarna inte är vampyrhybrider? Glad

Superstars
0

Men ungar som föds i en vampyr familj föds till vanliga simmar. Så kan du spela som vanligt utan att de brinner upp och dör.Biter du tonåringarna och du inte har daytime hack så kommer tonåringarna att brinna upp när de skall till skolan i sol ljus precis som vuxna vampyrer om du inte har hacken vill säga.

Pose-idon
0

Här är familjen "Wilde" Som består av Jack Wilde, Aysel Wilde (född som Aysel Lites) och tvillingbebisarna Caitlyn och Carissa. Aysel är 3 generationen mitt spel och tvillingarna är 4e. Jack har jag skapat själv. Dom har varit ihop sen dom var tonåringar och nu har dom gift sig och skaffat barn. Skrattande Jag spelar helt utan fusk för eng gångs skull. ;)

(Bilden är inte den bästa)

//Elin

Lovizaa
0

#11 Det är kul att spela med många genarationer. ;) Men sorgligt när dom första börjar dö. :(

Pose-idon
0

#12 Dom första i min har dött. Lite sorgligt, men dom finns ju kvar i sina släktingar Tungan ute

//Elin

Lovizaa
0

#13 Hehe ja, igår när jag skulle räkna hur många generationer jag hade spelat, så såg jag att alla i min första familj dött (dom var fem barn) jag hade ingen aning alls om att dom ens var gamla, så då blev jag chockad, haha. Tungan ute

Pose-idon
0

#14 Haha Tungan ute

//Elin

fiffiluren
0

åldras alla simmarna när man spelar på ett hus i ts3? Även dom hus man inte spelar på?

Sims2 är ju så fult att en sim kan var bästa kompis med sitt barnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarn… ja ni fattar och inte åldras en dag.

Pose-idon
0

#16 Ja dom åldras. Tycker också det är dåligt att vissa är typ gamla gubbar och andra är unga fast dom typ är tvillingar eller så :P

//Elin