Era skapelser!
Kanske redan finns en tråd om de här men jag är väldigt nyfiken på att se nånting som ni har gjort i the sims 1,2 elr 3.
Det kan vara ett hus, ett djur eller en sim! :)
Vad som helst! Bara ni har gjort de själv!
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till " Övrigt " / Pandiz sajtvärden
#3 jag har samma hår på min gumma :D :D
#3 Vart laddade du ner dom frisyrerna? 
#7 Jag kommer faktiskt inte ihåg men om du googlar på frisyrer till sims 3 så hittar du nog
Kan försöka hitta sidan till senare.
Jag minns tyvärr sällan vart jag hittat en speciell grej men har ett gäng sidor jag går runt på och kollar
Kom igen nu!
Fina hus och fina simmar, men vi vill ha fler bilder oxå! :D
Designa kläder? :O Hur gör man det ?
Med The Sims2 fick man ett program som kallas bodyshop. Med det programmet kan man designa ägna kläder. Men manbehöver också ett ritprogram. Jag rekomenderar photoshop. Det finns tutorials på netet hur man designar ägna kläder allt för nybörjare så som mer avancerat för lite mer erfarna designers…
Hmmm bilden på min soffgrupp blev fortfarande för liten. Får kolla problemet i morgon…
Wow, va fina kläder du designar! :)
#19 tack så mycket…. du hittar det mästa av mina designs på min sim2 websida…
här kommer bidler på några av mina hus, har nog aldrig byggt två likadana…
Det råkade vara natt på ett par av bilderna så det syns dåligt
Här är det vinter, det bor en plantsim här
Gillar verandan som går ut över vattnet här
Det första huset i min stad i den här omgången av Sims. Här bor familjen Conradsson, två barn bor hemma och 6-7 har flyttat hemmifrån och bildat egna familjer.
Här har jag byggt balkongen runt trädet
Här är min kyrkogård, här bor Kyrkoherden Lastrest med sin bror Bror och hunden Zita. Dom får ta hand om alla döingar som jag inte vill ha.
En bättre bild på huset
Här bor Jim Space med sina alienbarn med husdjur. Hela huset står på pelare.
Ville bara visa det då jag är rätt nöjd med det :)
och sista bilden för nu, har satt växthus som övervåning, här bor två plantsimsbröder som är söner till den som bor i huset längre upp.
Det är så kul att kolla på sånt här :) Snart får jag mitt sims 3! :D
#26 ännu roligare att bygga helt eget :D