The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5188 ggr
KadjaNina
0

Piercingar?

Ska snart få the sims 3 och jag undrar om det är möjligt att ladda ner piercingar? Finns det ens?

Sen så undrar jag om man gör på samma sätt som i sims 2 när man laddar ner grejer?

[Underground]
0

Det finns örhängen redan, annars vet jag inte. Finns inte speciellt mycket att ladda ner till sims 3 än så länge, mest kläder och hår.

Jag minns inte hur man gjorde men har för mig att man bara la saker i en fil? Här ska man skapa två filer: Mods, och i den ska en Packade-fil finnas. Annars gör man som vanligt skulle jag tro Glad
Det finns flera trådar med tips på hur man laddar ner.

Lovizaa
0

Mina simmar kan ha piercingar, dock vet jag inte hur jag fick dom, tror det följde med en tomt jag laddade ner.

[Thiah]
0

Jag har tatueringar och har suttit typ en hel helg på sims 3 sidor (där man kan ladda ner saker) så jag har sett en hel del piercingar…Finns massor där ute om man bara orkar leta

Lovizaa
0

#3 Har du länk? :)

[Thiah]
0

njaee… jag är på så många sidor. Men jag ska försöka hitta vänta.

[Thiah]
0

njaee… jag är på så många sidor. Men jag ska försöka hitta vänta.

[Thiah]
0

Här är det jue :D Hittade fort som tur är.

Kittyklan

De där tatueringarna + skäggen funkar fint för mig och är fina i spelet.

KadjaNina
0

Tack för hjälpen :) Har sökt efter lite grejer och jag hittade piercingar. Köpte sims 3 idag men jag laddar ner grejer först när jag kommit in lite i spelet. Det är lite förvirrande fortfarande. :P

[Thiah]
0

Bara att fråga så ska jag försöka hjälpa :D laddnar ner så himla mycket grejer själv så…hehhe