Piercingar?
Ska snart få the sims 3 och jag undrar om det är möjligt att ladda ner piercingar? Finns det ens?
Sen så undrar jag om man gör på samma sätt som i sims 2 när man laddar ner grejer?
Det finns örhängen redan, annars vet jag inte. Finns inte speciellt mycket att ladda ner till sims 3 än så länge, mest kläder och hår.
Jag minns inte hur man gjorde men har för mig att man bara la saker i en fil? Här ska man skapa två filer: Mods, och i den ska en Packade-fil finnas. Annars gör man som vanligt skulle jag tro 
Det finns flera trådar med tips på hur man laddar ner.
Mina simmar kan ha piercingar, dock vet jag inte hur jag fick dom, tror det följde med en tomt jag laddade ner.
Jag har tatueringar och har suttit typ en hel helg på sims 3 sidor (där man kan ladda ner saker) så jag har sett en hel del piercingar…Finns massor där ute om man bara orkar leta
#3 Har du länk? :)
njaee… jag är på så många sidor. Men jag ska försöka hitta vänta.
njaee… jag är på så många sidor. Men jag ska försöka hitta vänta.
Tack för hjälpen :) Har sökt efter lite grejer och jag hittade piercingar. Köpte sims 3 idag men jag laddar ner grejer först när jag kommit in lite i spelet. Det är lite förvirrande fortfarande. :P
Bara att fråga så ska jag försöka hjälpa :D laddnar ner så himla mycket grejer själv så…hehhe