Hackat upp sig...
Mitt spel har hackat upp sig. Eller iallafall en av simmarna. Hon bara stannade mitt i allt och inget händer. Allt annat är som vanligt.
Nån som vet varför och hur jag kan fixa det? :(
(Jag har the sims 3)
//Elin
Hahaha! 

Mvh Stephanie 

Det hände för mej igår också, dom satt över ett dygn i en bubbelpool och bara stirra på varandra. Tillslut skrev jag in en kod (move_objects on) och satte dom på golvet (dom sjönk ner och hade bara huvudena ovanför golvet, haha) och då fixa det till sej. 
Hey appopå (ganska OT..) men jag råkade med ena gubben sparka till en sådan där magisk gnome en gång. Min gubbe råkade då bo i ett hus på pålar så han sjönk igenom den ena så att han hamnade mitt i (det var alltså pålar gjorda av väggar i en fyrkant). Han kom ju aldrig upp därifrån så jag fick helt skita i honom.
Men har det hänt er?
#4 Vad är en gnome?
#5 Trädgårdstomte eller vad det nu heter :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
kan man ha magiska såna? xD
'Ja en sådan. Akta er för att sparka på den ;)
Hur gör man dessa magiska då? :)
Jag har fått dem när jag fiskat.
Wow, coolt.
Vad kan dom göra mer?
Jag vet inte :D jag är mest rädd för dem. Dom rör sig och lägger sig här och där och ställer sig i knasiga positioner.
Haha najs :D
Jo dom är roliga så länge jag inte sparkar på dem och blir sänd til ett ställe jag inte kommer bort ifrån :D
Jag blir faktiskt sugen på att pröva xD
Det kanske inte alls blir som det blev för mig. Vågade inte prova mera efter den första gången. Men spara innan och sen går du genast och sparkar på gnomen :D
Måste fiska upp en sån först. :D