The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 3524 ggr
Pose-idon
0

Hackat upp sig...

Mitt spel har hackat upp sig. Eller iallafall en av simmarna. Hon bara stannade mitt i allt och inget händer. Allt annat är som vanligt.

Nån som vet varför och hur jag kan fixa det? :(

(Jag har the sims 3)

//Elin

Pose-idon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu funkar det igen :)

Tur för hon behövde spy xD

//Elin

Stephanie
0

Hahaha! Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Lovizaa
0

Det hände för mej igår också, dom satt över ett dygn i en bubbelpool och bara stirra på varandra. Tillslut skrev jag in en kod (move_objects on) och satte dom på golvet (dom sjönk ner och hade bara huvudena ovanför golvet, haha) och då fixa det till sej. Tungan ute

[Thiah]
0

Hey appopå (ganska OT..) men jag råkade med ena gubben sparka till en sådan där magisk gnome en gång. Min gubbe råkade då bo i ett hus på pålar så han sjönk igenom den ena så att han hamnade mitt i (det var alltså pålar gjorda av väggar i en fyrkant). Han kom ju aldrig upp därifrån så jag fick helt skita i honom.

Men har det hänt er?

Lovizaa
0

#4 Vad är en gnome?

21Guns
0

#5 Trädgårdstomte eller vad det nu heter :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Lovizaa
0

kan man ha magiska såna? xD

[Thiah]
0

'Ja en sådan. Akta er för att sparka på den ;)

Lovizaa
0

Hur gör man dessa magiska då? :)

[Thiah]
0

Jag har fått dem när jag fiskat.

Lovizaa
0

Wow, coolt.

Vad kan dom göra mer?

[Thiah]
0

Jag vet inte :D jag är mest rädd för dem. Dom rör sig och lägger sig här och där och ställer sig i knasiga positioner.

Lovizaa
0

Haha najs :D

[Thiah]
0

Jo dom är roliga så länge jag inte sparkar på dem och blir sänd til ett ställe jag inte kommer bort ifrån :D

Lovizaa
0

Jag blir faktiskt sugen på att pröva xD

[Thiah]
0

Det kanske inte alls blir som det blev för mig. Vågade inte prova mera efter den första gången. Men spara innan och sen går du genast och sparkar på gnomen :D

Lovizaa
0

Måste fiska upp en sån först. :D